0-1 år: Molo-Katvig mm. str. 74-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.756 visninger
119 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Pige2009

Masser af mærkevarer.... Spørg gerne nærmere, hvis der er noget, du vil vide omkring pris, str. stand osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Trolde_mor

Stand, str. og pris på lilla/rød katvig sommerdragt?

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Vil lige høre lidt størrelser. heldragt fra katvig, sommerdragterne (meget gerne de tre fra venstre) og "jeg er 1 år" og idat sættet?

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Stand, str. og pris på lilla/rød katvig sommerdragt?

Det er en Katvig heldragt og ikke en sommerdragt Standen er god men brugt - dog er den ikke forvasket, men med en smule vaskefnuller. Str. 80.

Pris 75 kr. inkl. porto

Anmeld

13. marts 2012

S.Maria

Pris, stand og str på billed 1 og sommerdragterne og molo katte kjolen??

Anmeld

13. marts 2012

Trolde_mor

Baagøe skriver:

Det er en Katvig heldragt og ikke en sommerdragt Standen er god men brugt - dog er den ikke forvasket, men med en smule vaskefnuller. Str. 80.

Pris 75 kr. inkl. porto

Tak for det hurtige svar, tænker lige over det

(du sælger bare hvis nogen vil købe )

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Kofoed. skriver:

Vil lige høre lidt størrelser. heldragt fra katvig, sommerdragterne (meget gerne de tre fra venstre) og "jeg er 1 år" og idat sættet?

Katvig heldragt str. 80 - stand er god men brugt. En smule vaskefnuller, men farverne er ikke forvasket. Pris 75 kr. (Nypris 279 kr.)

Sommerdragterne er str. 74-80, men de er ens i størrelsen, og min datter har kunne passe dem alle samtidig. Der er et lille hul i den første sommerdragt, se også billedet, men de andre er i virkelig god stand. Samlet pris for alle 5 er 200 kr. (Nypris 1000 kr.)

idaT sættet er str. 74 og standen er virkelig god. Pris 100 kr. (Nypris 250 kr.)

Samlet pris inkl. porto 375 kr. Hvad siger du til det?

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Trolde_mor skriver:

Tak for det hurtige svar, tænker lige over det

(du sælger bare hvis nogen vil købe )

Velbekomme. Helt ok. Du vender bare tilbage, hvis du vil købe

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Baagøe skriver:

Katvig heldragt str. 80 - stand er god men brugt. En smule vaskefnuller, men farverne er ikke forvasket. Pris 75 kr. (Nypris 279 kr.)

Sommerdragterne er str. 74-80, men de er ens i størrelsen, og min datter har kunne passe dem alle samtidig. Der er et lille hul i den første sommerdragt, se også billedet, men de andre er i virkelig god stand. Samlet pris for alle 5 er 200 kr. (Nypris 1000 kr.)

idaT sættet er str. 74 og standen er virkelig god. Pris 100 kr. (Nypris 250 kr.)

Samlet pris inkl. porto 375 kr. Hvad siger du til det?

Prisen lyder super, men hun er bare allerede en 74, så hvis det er tørretumblet, tror jeg det næsten er ved at være for småt? Hvad var hendes andet tøjs størrelse da hun kunne passe det?

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Pris, stand og str på billed 1 og sommerdragterne og molo katte kjolen??

Småfolk sættet på billede 1 er str. 80 og næsten som nyt. Pris 150 kr. (Nypris 400 kr.)

Molo kjolen med katte er str. 74 og også næsten som ny. Pris 75 kr. (Nypris 300)

Din samlet pris inkl. porto 400 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.