0-1 år: Molo-Katvig mm. str. 74-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. marts 2012

Pige2009

Hun måler 36 cm fra hals til lukke knapper.

Så hvad var det heldragt og sommerdragterne stod til?

Der har virkelig været rift om sommerdragterne, så jeg har solgt dem alle. Venter i hvert fald på indbetaling fra en, og den burde jeg kunne se imorgen. Katvigdragten koster 75 kr. Inkl porto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Pige2009

Kofoed. skriver:

Hun måler 36 cm fra hals til lukke knapper.

Så hvad var det heldragt og sommerdragterne stod til?

Ville bare lige høre, om du stadig ville købe heldragten?

Anmeld

22. marts 2012

Kofoed.

Baagøe skriver:

Ville bare lige høre, om du stadig ville købe heldragten?

Vil jeg gerne, undre mig over hvorfor du ikke sendte en pb, da jeg havde skrevet til dig, at du skulle, men den har åbenbart ikke sendt beskeden. Lad os handle hurtigt

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

Lego jakke solgt

Anmeld

2. april 2012

Pige2009

Super lækkert tøj

Anmeld

9. april 2012

Pige2009

Tøjet på billederne stadig til salg

Anmeld

9. april 2012

L&V

Baagøe skriver:

Masser af mærkevarer.... Spørg gerne nærmere, hvis der er noget, du vil vide omkring pris, str. stand osv.

billede 4-5 og 11 er det solgt og er det lige så fint som det andet jeg har købt af dig.. pris og str os self

Anmeld

10. april 2012

Pige2009

Månsson skriver:

billede 4-5 og 11 er det solgt og er det lige så fint som det andet jeg har købt af dig.. pris og str os self

KanKlanen ikke huske om billede 4 er solgt, men Hummelsættet og Molo elgesættet har jeg stadig og ja det er i lige så fin stand, som det andet. 

Finder lige ud af det med Molosættet iaften og vender tilbage med en samlet pris :-)

Anmeld

10. april 2012

L&V

Baagøe skriver:

KanKlanen ikke huske om billede 4 er solgt, men Hummelsættet og Molo elgesættet har jeg stadig og ja det er i lige så fin stand, som det andet. 

Finder lige ud af det med Molosættet iaften og vender tilbage med en samlet pris :-)

Bare iorden

Anmeld

10. april 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Bare iorden

Alle sæt er str. 74.

Molo sæt med elge er i virkelig fin stand. Kun en smule vaskefnuller på den ene bluse. De to andre dele er gået fri Samlet pris for sættet: 175 kr.

Hummelsæt er som nyt - pris 150 kr.

Det sidste Molosæt med cirkusprint er ikke solgt, men jeg har fundet ud af, at der er nogle pletter på blusens ærme, som jeg dog ikke har forsøgt at fjerne. Bukserne er i fin stand uden huller og pletter. Du kan få sættet for 25 kr. og se om du kan fjerne pletterne selv. Som sagt fejler bukserne intet

Samlet pris inkl. porto 400 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.