Laijona Äiti skriver:
Jeg er ret uenig her, jeg synes det er åndsvagt at svare på et indlæg blot for at kommentere jeg intet har at sige til emnet og derfor vælger jeg ofte ikke at svare, nogle gange "fiskes" der efter pos. eller neg. svar i en tråd og der ser jeg ingen grund til at være på tværs, hvis det er et personligt eller følsomt emne for vedkommende. Andre gange er jeg enig med stort set alle i tråden og ser ingen grund for at jeg som nr. 20 blot kommentere for at gøre opmærksom på min enighed.
Oftes synes jeg der er tvivl om hvad ts ønsker af respons, jeg selv kan rive håret af mig selv af irritation for ikke, at have gjort klart hvad jeg f.eks. spørg om konkret da det åbenbart kan misforstås.
MIn intention er blot at få folk til at tænke lidt mere over det, når de går ind i en tråd hvor de kan se at der ingen svar er.
Om folk "fisker" efter et bestemt svar er jo deres problem, sådan fungere verden ikke.. du må jo skrive din mening som du lyster, så længe man holder det sobert.
og NEJ, selvfølgelig behøver du ikke svare hvis der er 300 der har svaret det samme som du gerne ville. Det handler jo NETOP ikke om de debatter med 300 svar, men dem UDEN! 
Anmeld