Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

lio

Jeg er ret uenig her, jeg synes det er åndsvagt at svare på et indlæg blot for at kommentere jeg intet har at sige til emnet og derfor vælger jeg ofte ikke at svare, nogle gange "fiskes" der efter pos. eller neg. svar i en tråd og der ser jeg ingen grund til at være på tværs, hvis det er et personligt eller følsomt emne for vedkommende. Andre gange er jeg enig med stort set alle i tråden og ser ingen grund for at jeg som nr. 20 blot kommentere for at gøre opmærksom på min enighed.

Oftes synes jeg der er tvivl om hvad ts ønsker af respons, jeg selv kan rive håret af mig selv af irritation for ikke, at have gjort klart hvad jeg f.eks. spørg om konkret da det åbenbart kan misforstås.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

M&R

måtte bare svare... kan godt følge din ide, men nogle gange kigger jeg også bare uden at skrive.... os fordi jeg har ingen erfaring så nogle gange suger jeg bare de gode råd og vælger de dårlige fra uden at svare.... men go pointe du har
kan sagtens følge dig i dt med de kreative ting held og lykke med projektet

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

MinNoah skriver:

Hmmm jeg tror ikk jeg gider være med Blir en laaaaaaaaaaaaaaaaang aften s¨å

hehe.. det er også i orden, det handler for mig også bare mest om at det kunne være fedt hvis folk tænkte lidt mere over det med at svare.

Anmeld

13. marts 2012

4kløver

Er med. Men må også sige at jeg tit hopper væk for jeg ikke har noget pænt at sige vis det er et dumt spørgsmål.

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

Laijona Äiti skriver:

Jeg er ret uenig her, jeg synes det er åndsvagt at svare på et indlæg blot for at kommentere jeg intet har at sige til emnet og derfor vælger jeg ofte ikke at svare, nogle gange "fiskes" der efter pos. eller neg. svar i en tråd og der ser jeg ingen grund til at være på tværs, hvis det er et personligt eller følsomt emne for vedkommende. Andre gange er jeg enig med stort set alle i tråden og ser ingen grund for at jeg som nr. 20 blot kommentere for at gøre opmærksom på min enighed.

Oftes synes jeg der er tvivl om hvad ts ønsker af respons, jeg selv kan rive håret af mig selv af irritation for ikke, at have gjort klart hvad jeg f.eks. spørg om konkret da det åbenbart kan misforstås.

MIn intention er blot at få folk til at tænke lidt mere over det, når de går ind i en tråd hvor de kan se at der ingen svar er.

Om folk "fisker" efter et bestemt svar er jo deres problem, sådan fungere verden ikke.. du må jo skrive din mening som du lyster, så længe man holder det sobert.

og NEJ, selvfølgelig behøver du ikke svare hvis der er 300 der har svaret det samme som du gerne ville. Det handler jo NETOP ikke om de debatter med 300 svar, men dem UDEN!

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

4kløver skriver:

Er med. Men må også sige at jeg tit hopper væk for jeg ikke har noget pænt at sige vis det er et dumt spørgsmål.

Me 2. Det er blot for at sætte lidt fokus på at få svaret dem der ingen svar får.

Anmeld

13. marts 2012

serinasmor

vil da gerne være med til at sætte svarprocenten op -

men kan ikke love at jeg svarer på alle tråde - det ville for mit vedkommende betyde at jeg i mange tråde bare skrev: "set - desværre har jeg ikke noget at byde ind med her" - mit 'problem' er nemlig at jeg er alt for nysgerrig til at lade være med at kigge ....  også selvom jeg ellers ikke har noget med emnet at gøre overhovedet

Anmeld

13. marts 2012

tinasmor

Hmm, jeg svare gerne på indlæg hvor jeg tror læseren sidder med et problem hvor jeg har prøvet et eller andet med succes og derfor gerne vil prøve at hjælp. Kan også finde på at smide en kommentar til en flot kage, men hvis nogle har syet et par bukser eller lign, så er det altså ikke altid jeg gider at skrive "Flot" eller "Ej sådan noget gad jeg aldrig have mig barn i" fordi et eller andet sted virker det lidt ligegyldigt for mig. Den person er jo glad for sine bukser og sætter det sikker ud for at alle skal skrive hvor flotte de er, men forstå ikke helt at man har behovet for at folk skal dele sin holdning til et eller andet man har lavet. Så længe man selv er glad og stolt over det så er det jo fint og hvis det er konstruktiv kritik så synes jeg ikke man så ofte finder det, da de fleste jo bare skriver virkelig flot eller lign.

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

M&R skriver:

måtte bare svare... kan godt følge din ide, men nogle gange kigger jeg også bare uden at skrive.... os fordi jeg har ingen erfaring så nogle gange suger jeg bare de gode råd og vælger de dårlige fra uden at svare.... men go pointe du har
kan sagtens følge dig i dt med de kreative ting held og lykke med projektet

Det skal netop ikke tages så bogstaveligt i det lange løb i hvert fald. Det er bare for at sætte lidt gang i debatten om "for få svar" i debatterne.

Anmeld

13. marts 2012

Steph_Laurits

Har jeg ikke noget brugbart eller lign. at komme med - så gider jeg ikke skrive noget da det ikke hjælper nogen eller noget overhovedet.

Åndsvagt at skrive "bare for at skrive" - så nej er ikke med.

Kommenterer på de indlæg jeg syntes jeg har noget at sige i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.