Mom In The Making skriver:
...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...
Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?
(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver.
)
Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?
Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.
SÅ.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.
..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?
Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.
)
Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.
(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )
Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen fandens DEJLIGE DAMER!!