Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

MomInTheMaking

Ploffer skriver:

Det synes jeg er en super ide jeg er med

FEDT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

wamse

Jeg bidrager altid, når jeg har noget at bidrage med  Så jeg kan sagtens sige ja til dit forsøg, for det vil intet ændre i min måde at bruge siden på.

Men ud over det, så er dit indlæg total fangende for mig, fordi du leger med skriften, den er delt op i afsnat, så den virker mere overskueligt

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

AalborgPigen skriver:

Jeg er enig med dig.. Jeg er med på den  

SUPER! Tænkte ok du ville være med. Du er altid så sød.^^

Anmeld

13. marts 2012

Frk.S

Jeg kan godt finde på at kigge i indlæg uden at svare. Men det er oftest hvis jeg ikke har noget at hjælpe med.

Hvis det er billeder af krative ting, folks børn og lign. så kommer jeg gerne med en lille kommentar.

Jeg kan godt følge dig i, at nogle inslæg har haft mange visninger og ingen eller få kommentarer.

Hmmm, er jeg med. Jeg vil forsøge. Men jeg vil ikke skrive noget BARE for at skrive noget.

Anmeld

13. marts 2012

Ka+Ma=Be

Noahmor skriver:

Jeg hører så til en af dem, der læser masser af indslag uden at kommenterer. 

Hvis jeg ikke har noget fornuftigt at bidrage med, så svarer jeg altså ikke. 

Men kunne da ikke forlade denne tråd uden at svare. 

Det er nogenlunde det jeg ville skrive! hehe 

Det er såmænd ikke for at være tarvelig, men fordi jeg ikke altid har noget at bidrage med. Og jeg kender godt til at tomme følelse, når ikke der bliver svaret - ja det er irriterende!  

Anmeld

13. marts 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Jeg er med på legen

Jeg er nemlig ikke tarvelig (tror jeg da ikke)

FEDT!

Anmeld

13. marts 2012

Stéphanie

Mom In The Making skriver:

...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...

Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?

(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver. )

Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?

Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.

.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.

..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?

Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.)

Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.

(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )

Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen  fandens  DEJLIGE DAMER!!

Den er jeg altså bare helt og aldeles med på! 

Anmeld

13. marts 2012

Ismone

...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...

Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?

(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver. )

Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?

Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.

.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.

..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?

Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.)

Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.

(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )

Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen  fandens  DEJLIGE DAMER!!

Jeg hører også til blandt dem der kigger meget mere end jeg skriver
-Det er ikke så tit at jeg kommenterer noget, med mindre jeg virkelig føler, at jeg ikke kan lade være Men kan sagtens følge dig, det ville jo være rart hvis nogle flere skrev. Men tit, hvis det er nogle der søger nogle konkrete råd, så er det vel bedre at man kun skriver noget personen faktisk ville kunne bruge? Jeg er her for at lære, og udvide min horisont, så tit ville jeg måske ikke være i stand til at svare og undlader derfor at skrive. Medmindre det er en der trænger til et

Anmeld

13. marts 2012

Janni.

F

FEDT!

Forresten en frisk og overraskende tråd

Anmeld

13. marts 2012

Noahmor

Katte87 skriver:

Det er nogenlunde det jeg ville skrive! hehe 

Det er såmænd ikke for at være tarvelig, men fordi jeg ikke altid har noget at bidrage med. Og jeg kender godt til at tomme følelse, når ikke der bliver svaret - ja det er irriterende!  

Så snup du bare svaret. 

Jeg har altid fået svar når jeg har skrevet. Aldrig en masse svar, men svar nok. 

Pånær da jeg skrev om Peter Lundins ægteskab, der fik jeg flere svar end jeg kunne overskue. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.