Pusle taske;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

LotusCPH

Ja den er sku ret smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2012

Chevro

Hvor bor du henne af? For det ligger jo her på Djursland. Så kunne du jo køre ud til hende(: Jeg skal derover i løbet af næste uge, inden påsken. De er vildt fede! Og super lækre! Og man kan jo sagtens bruge dem bagefter, som alm pæn taske (-:

Anmeld

31. marts 2012

M&R

Chevro skriver:

Hvor bor du henne af? For det ligger jo her på Djursland. Så kunne du jo køre ud til hende(: Jeg skal derover i løbet af næste uge, inden påsken. De er vildt fede! Og super lækre! Og man kan jo sagtens bruge dem bagefter, som alm pæn taske (-:

Gør det... det vidste jeg ikke... bor i midtjylland men har fundet en butik som gerne vil bestille dem hjem så jeg kan se dem... så fedt:-):-)

Anmeld

31. marts 2012

Chevro

Ja, før lå det tæt på Århus - men nu ligger de i nimtofte. Som er meget lokalt her (:

Hun er super sød, og tyskerne er virkelig lækre! Jeg har været ovre og tjekke dem ud, men var før jul - så nu er det mere realistisk at kigge og købe en

Anmeld

31. marts 2012

Chevro

Haha xD taskerne!

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Haha xD taskerne!

he he:-) fedest ej der gad jeg virkelig godt ha været ude så havde hun sikkert en hel masse forskellige:-)

Anmeld

2. april 2012

Chevro

Ja, hun har jo dem allesammen :-) Men skal vist derover imorgen, så jeg kan have alting hjemme - bryder mig ikke om at blive ved med at vente (:
Så ender det bare med at han kommer, inden jeg har fået pakket færdig

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Ja, hun har jo dem allesammen :-) Men skal vist derover imorgen, så jeg kan have alting hjemme - bryder mig ikke om at blive ved med at vente (:
Så ender det bare med at han kommer, inden jeg har fået pakket færdig

Ja jeg vil os helst have det hele i go tid... nok os fordi at det er go tidsfordriv:-) he he.... ved du hvad for en du vil have så?

Anmeld

2. april 2012

Chevro

Ja det er det nemlig ;-)
Uha, der var flere vist Elin og Frida der var dem jeg bedst kunne li' (:
Ved bare den skal være Conjagfarvet - kan sku ikke lige stave her fra morgenstunden

Anmeld

2. april 2012

M&R

Chevro skriver:

Ja det er det nemlig ;-)
Uha, der var flere vist Elin og Frida der var dem jeg bedst kunne li' (:
Ved bare den skal være Conjagfarvet - kan sku ikke lige stave her fra morgenstunden

De er virkelig os fine:-)
og super fed farve... men syntes bare det er så svært... Den jeg gerne vil have den er selvfølgelig ik i den farve... men nu må vi se:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.