Pusle taske;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.712 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

M&R

Hej Piger...
Bare nysgerrig hvad vælger i af pusle taske?
Har kigget på et par stykker men er meget i tvivl... og kan ik finde nogen butikker der har mærket... så har kun set dem på nettet og det er bare ikke det samme som i virkeligheden.....
De er alle fra ByStroom:
men er virkelig bare i tvivl om hvad jeg skal vælge.... nogen der kender en forhandler i midtjylland?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

eliasogmor

M&R skriver:

Hej Piger...
Har kigget på et par stykker men er meget i tvivl... og kan ik finde nogen butikker der har mærket... så har kun set dem på nettet og det er bare ikke det samme som i virkeligheden.....
De er alle fra ByStroom:
men er virkelig bare i tvivl om hvad jeg skal vælge.... nogen der kender en forhandler i midtjylland?

jeg har købe en sort fra by stroom... og vil gerne have den brune også,...  du kan roligt købe en over nettet,  det er sindsyg god kvalitet....

Anmeld

13. marts 2012

M&R

eliasogmor skriver:

jeg har købe en sort fra by stroom... og vil gerne have den brune også,...  du kan roligt købe en over nettet,  det er sindsyg god kvalitet....

fedt den brune er ellers også rigtig fed... den sorte du har lagt et billed ind af er det den du har?

Anmeld

14. marts 2012

eliasogmor

M&R skriver:

fedt den brune er ellers også rigtig fed... den sorte du har lagt et billed ind af er det den du har?

ja det er det.... der kan være meget i....

Anmeld

14. marts 2012

lio

vi har købt en bystroom, ligner den øverste du har lagt ind bare i grå/brun.

Anmeld

14. marts 2012

LotusCPH

Vores er så blå med mokka - men den er der vist ikke mere. Fik den hjem for to mdr siden og den er super fed Den er super smart på farten - o caféture og pluzli opståede ture Alt-i-et. Har så læst der er brugere der advarer. Men er klart stolen den står i skal være sikret - så sæt evt. en anden stol til hvis stolen ikke er tung nok til at holde barnet.

Den skulle fungere som den skulle og har fået gode anmeldelser, så bare tænk på at den stol barnet skal sidde i er tung, så den ikke vipper.

Anmeld

14. marts 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hej Piger...
De er alle fra ByStroom:

Vores er en ganske alm. kedelig standart der følger med de fleste barnevogne.. Min kæreste vil gerne være far med stort F så vi blev enige om at pusletasken skal være noget han oz vil gå med på skulderen uden folk tror han er kommet i byen med mors taske

Anmeld

15. marts 2012

M&R

eliasogmor skriver:

ja det er det.... der kan være meget i....

okay den har jeg nemlig os kigget på men tænkte bare at den så meget "håndtaske agtig ud" men det er den ik kan jeg så regne ud

Anmeld

15. marts 2012

M&R

Team Putte skriver:

Vores er en ganske alm. kedelig standart der følger med de fleste barnevogne.. Min kæreste vil gerne være far med stort F så vi blev enige om at pusletasken skal være noget han oz vil gå med på skulderen uden folk tror han er kommet i byen med mors taske

he he ja det er så til at forstå, det har jeg slet ik tænkt over... ville være ret nitte hvis folk troede han var på det modsatte hold

Anmeld

15. marts 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Vores er så blå med mokka - men den er der vist ikke mere. Fik den hjem for to mdr siden og den er super fed Den er super smart på farten - o caféture og pluzli opståede ture Alt-i-et. Har så læst der er brugere der advarer. Men er klart stolen den står i skal være sikret - så sæt evt. en anden stol til hvis stolen ikke er tung nok til at holde barnet.

Den skulle fungere som den skulle og har fået gode anmeldelser, så bare tænk på at den stol barnet skal sidde i er tung, så den ikke vipper.

ej den fatter jeg ik helt... følger stolen så med eller hvordan? har nemlig set nogle af dem hvor stolen er med men har egentlig tænkt at det var ret upraktisk hvis man skulle ha alt ud af tasken for at ku bruge stolen men det er nok ik sådan det fungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.