Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&R skriver: Hej Piger...Bare nysgerrig hvad vælger i af pusle taske?Har kigget på et par stykker men er meget i tvivl... og kan ik finde nogen butikker der har mærket... så har kun set dem på nettet og det er bare ikke det samme som i virkeligheden.....De er alle fra ByStroom:men er virkelig bare i tvivl om hvad jeg skal vælge.... nogen der kender en forhandler i midtjylland?
Hej Piger...Bare nysgerrig hvad vælger i af pusle taske?Har kigget på et par stykker men er meget i tvivl... og kan ik finde nogen butikker der har mærket... så har kun set dem på nettet og det er bare ikke det samme som i virkeligheden.....De er alle fra ByStroom:men er virkelig bare i tvivl om hvad jeg skal vælge.... nogen der kender en forhandler i midtjylland?
Jeg har lavet en candy wrap taske (flettet taske) Så kunne jeg få en der var flot, og jeg vil bruge bagefter og så kunne jeg jo selv bestemme hvor stor den skulle være
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Jeg har lavet en candy wrap taske (flettet taske) Så kunne jeg få en der var flot, og jeg vil bruge bagefter og så kunne jeg jo selv bestemme hvor stor den skulle være
M&R skriver: Dj hvor fedt:-) ligger du ik lige et billed ind af den:-) det vil jeg vildt gerne se:-)
Dj hvor fedt:-) ligger du ik lige et billed ind af den:-) det vil jeg vildt gerne se:-)
mangler bare lige at få stropper på
LilleLene skriver: mangler bare lige at få stropper på
Altså den er ret nem at folde ud. Den "sele" baby sidder i er klikket fast om selve tasken. Samt er der termorum til flasken og selve tasken er i solid plast ell. lign. Så de ting der eri tasken ikke bliver mast og baby kommer godt op at sidde Super go
M&R skriver: Fedt:-) det var temmelig kreativt..... mega godt gået:-)den er godt nok fint lavet. det er du ret sej til:-)
Fedt:-) det var temmelig kreativt..... mega godt gået:-)den er godt nok fint lavet. det er du ret sej til:-)
ååårh tak
Der er lidt små fejl på den, men det er også kun 2. gang jeg laver sådan en taske
jeg har købt en gai og ko pusletaske der var 50 % på den så kunne man jo ikke lade vær
LotusCPH skriver: Altså den er ret nem at folde ud. Den "sele" baby sidder i er klikket fast om selve tasken. Samt er der termorum til flasken og selve tasken er i solid plast ell. lign. Så de ting der eri tasken ikke bliver mast og baby kommer godt op at sidde Super go
LilleLene skriver: ååårh tak Der er lidt små fejl på den, men det er også kun 2. gang jeg laver sådan en taske
M&R skriver: sys nu det er temmelig godt gået, hvor stor er den?
sys nu det er temmelig godt gået, hvor stor er den?
ca på størrelse med en bærbar computer Der er plads til et par bleer, vådservietter, lidt tøj, stofble og en flaske (hvis det skulle blive nødvendigt)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128