Home alone...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Gravid2012

Frk.S skriver:

Altså nu er jeg ikke alene hjemme i dag, så jeg har ikke købt smovs.

Men bud på hvad jeg kunne finde på at købe kunne være:

- Ben&Jerrys is

- Chokolade

- Chips - tortillachips eller "firkant-chips" eller måske næste gang: ostepops.

- Salsanødder eller lign.

- Blandet slik

Naarh saa maa du jo ha det klar til den dag naar den kommer... uhh er helt vild med tortilla chips med cheadder ost (smeltet i mikroovnen) og salsa dip ved siden af... mmmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige for tiden der falder jeg vist bare i søvn på sofaen, hvis ik lige kærsten er hjemme! Når først thea er puttet kl 19.30 senest og kærsten er et sjældent smut i byen, så går jeg bare helt omkuld. Trist men sandt! 

Når jeg ik er gravid plejer jeg at læse, se en film., sy eller rydde lidt op! Vh stine

Anmeld

13. marts 2012

Mira0911

1234567890 skriver:

det er rigtig at det er dejlig at hygge med familen derhjemme eller vennerne... meeeen det er nu ogsaa hyggelig bare at vaere helt alene. Jeg plejer at koebe 10 pk ostepops, saetter et afsnit Beverly hills paa og nyder freden... og det er fx iaften !!

Hvad laver i naar i er heeeeeeelt alene hjemme ?

Ja så bruger jeg tiden herinde, spiller spil, sover.... 

Anmeld

13. marts 2012

grøn · ært

hehe ja det sker jo naar han ringer og siger at han er paa vej hjem, plejer jeg lige at lave en lyn hurtig rengoering paa 10 minutter... saa ser det jo ud til jeg har vaeret aktiv

aahahaha Den kender jeg altså bare alt for godt!
Godt nok er jeg alene hjemme rigtig tit - jeg er pt. på barsel, men ellers har jeg været ledig siden sommeren sidste år. Så jeg har masser af tid til at være både huslig, kreativ, aktiv og slappe max af. Og de dage, hvor jeg bare ikke orker noget som helst, så tager jeg også en lynrengøringen, lige inden han træder ind af døren heheh

Men de dage, hvor manden har overnatningsvagter (24 timer eller mere i rap), der køber jeg gerne en bridge blanding (yyyyyndlings!!!) og hænger foran fjernsynet - og for fire dage siden fik vi tv-kanaler, hvilket jo er fantastisk!! Manden har ikke haft tv i 6-7 år og jeg har undværet det i 2... Men NU var det nok - og jeg NYDER at glo tv, når manden er så længere afsted på job ;D

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Jo jeg forstår altså heller ikke hvor alle de timer forsvinder hen. Man skulle jo baaaare liiiige ind og se

Ja nemlig.. Det er forfærdeligt... Men på den gode måde 

Anmeld

14. marts 2012

Lone Jakobsen

uhh hvis jeg er helt alene hjemme så nyder jeg bare en god bog, eller en rigtig tøse film, og så noget god chokolade eller en kage fra bageren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.