Home alone...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Gravid2012

det er rigtig at det er dejlig at hygge med familen derhjemme eller vennerne... meeeen det er nu ogsaa hyggelig bare at vaere helt alene. Jeg plejer at koebe 10 pk ostepops, saetter et afsnit Beverly hills paa og nyder freden... og det er fx iaften !!

Hvad laver i naar i er heeeeeeelt alene hjemme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

livhemdrup

1234567890 skriver:

det er rigtig at det er dejlig at hygge med familen derhjemme eller vennerne... meeeen det er nu ogsaa hyggelig bare at vaere helt alene. Jeg plejer at koebe 10 pk ostepops, saetter et afsnit Beverly hills paa og nyder freden... og det er fx iaften !!

Syer. Slapper i det hele taget af. Hygger. Tja men nu kører kæresten lastbil og kun er hjemme i weekenden så her er jeg alene hver dag lige pånær ungerne er her. Så hver dag er som din dag lige nu.

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

Når jeg er helt alene hjemme så laver jeg enten:

INGENTING overhovedet.. Smider mig på sofaen og nusser med hunden.

Eller: Jeg er mega aktiv og får vasket tøj og lagt sammen og gjort rent og går tur med hunden osv osv..

Desværre bliver det nok som oftest den første

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

livhemdrup skriver:

Syer. Slapper i det hele taget af. Hygger. Tja men nu kører kæresten lastbil og kun er hjemme i weekenden så her er jeg alene hver dag lige pånær ungerne er her. Så hver dag er som din dag lige nu.

okay det lyder da ogsaa hyggelig... jeg vil ogsaa snart begynde at sy igen. Men iaften kalder fjernsynet paa mig

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

nettemor skriver:

Når jeg er helt alene hjemme så laver jeg enten:

INGENTING overhovedet.. Smider mig på sofaen og nusser med hunden.

Eller: Jeg er mega aktiv og får vasket tøj og lagt sammen og gjort rent og går tur med hunden osv osv..

Desværre bliver det nok som oftest den første

hehe ja det sker jo naar han ringer og siger at han er paa vej hjem, plejer jeg lige at lave en lyn hurtig rengoering paa 10 minutter... saa ser det jo ud til jeg har vaeret aktiv

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

1234567890 skriver:

hehe ja det sker jo naar han ringer og siger at han er paa vej hjem, plejer jeg lige at lave en lyn hurtig rengoering paa 10 minutter... saa ser det jo ud til jeg har vaeret aktiv

Det kan jeg også godt finde på  

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

nettemor skriver:

Det kan jeg også godt finde på  

haha... de maend er nu saa lette at narre

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

1234567890 skriver:

haha... de maend er nu saa lette at narre

Jep Men tror desværre min er ved at have luret mig. I hvert fald nogle gange. Men det gør nu ikke så meget

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

1234567890 skriver:

Jeg ser DUM, spiser chips. drikker cola.. Ser gamle danske film Eller sidder på baby hele aftenen  

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

nettemor skriver:

Jep Men tror desværre min er ved at have luret mig. I hvert fald nogle gange. Men det gør nu ikke så meget

nej pyt skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.