Home alone...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Jeg ser DUM, spiser chips. drikker cola.. Ser gamle danske film Eller sidder på baby hele aftenen  

Uhh ja jeg kan også godt sidde på baby.dk en hel aften. Og tiden-- den er bare væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Gravid2012

AalborgPigen skriver:

Jeg ser DUM, spiser chips. drikker cola.. Ser gamle danske film Eller sidder på baby hele aftenen  

okay din aften minder nok mest om min af alle dem jeg har hoert indtil videre... det er bare hygge

Anmeld

13. marts 2012

Nettemor

1234567890 skriver:

nej pyt skidt

Ja han tager det ikke så tungt

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Uhh ja jeg kan også godt sidde på baby.dk en hel aften. Og tiden-- den er bare væk..

Ja det er simpelthen utroligt.. Syntes du ikke ?  

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

1234567890 skriver:

okay din aften minder nok mest om min af alle dem jeg har hoert indtil videre... det er bare hygge

Heheh det er nemlig mega hyggeligt  

Anmeld

13. marts 2012

Mor Christa

Århh.. jeg ELSKER at være HEELT alene hjemme. Men det sker så sjældent. Og når det endelig sker, så er det aldrig om aftenen, men om dagen. Men ÅH de dage er gode!
Starter lige ud med at få ordnet opvasken, vaske tøjet og svinge støvsugeren! men SÅ putter jeg mig over på sofaen og ser serier og drikker cola eller kakao eller sådan noget.. det er bare såå lækkert
Men for det meste ender det så med, at jeg sætter mig til at lave lektier .. Er arbejdsnarkoman!

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

MissChrista skriver:

Århh.. jeg ELSKER at være HEELT alene hjemme. Men det sker så sjældent. Og når det endelig sker, så er det aldrig om aftenen, men om dagen. Men ÅH de dage er gode!
Starter lige ud med at få ordnet opvasken, vaske tøjet og svinge støvsugeren! men SÅ putter jeg mig over på sofaen og ser serier og drikker cola eller kakao eller sådan noget.. det er bare såå lækkert
Men for det meste ender det så med, at jeg sætter mig til at lave lektier .. Er arbejdsnarkoman!

ja det er bare gyldne dage... men det lyder da ogsaa hyggelig det du har gang i naar du er alene... altsaa lige minus lektierne og opvasken..

Anmeld

13. marts 2012

Kvindemin

1234567890 skriver:

det er rigtig at det er dejlig at hygge med familen derhjemme eller vennerne... meeeen det er nu ogsaa hyggelig bare at vaere helt alene. Jeg plejer at koebe 10 pk ostepops, saetter et afsnit Beverly hills paa og nyder freden... og det er fx iaften !!

Hvad laver i naar i er heeeeeeelt alene hjemme ?

Hej søde du
Også alene her i aften. Jeg har lagt mig under dynen, tror jeg skal se 'mig og min mor' på kanal 4 kl. 20

Anmeld

13. marts 2012

Mor Christa

1234567890 skriver:

ja det er bare gyldne dage... men det lyder da ogsaa hyggelig det du har gang i naar du er alene... altsaa lige minus lektierne og opvasken..

hahaha Ja men det skal jo laves! Manden bliver så gnaven hvis jeg slet ikke har orndet noget haha (det sker dog ind i mellem at jeg bare giver mig selv HELE dagen - uden at lave noget husligt whatsoever!!! det er bare yndlingsdage!)

Anmeld

13. marts 2012

Gravid2012

Kvindemin skriver:

Hej søde du
Også alene her i aften. Jeg har lagt mig under dynen, tror jeg skal se 'mig og min mor' på kanal 4 kl. 20

HEJ skatter.. ej hvor pudsigt vi begge er alene.. saa skal der hygges igennem, hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.