æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Kris89

Mutti2B skriver:

Synes da at du skal overveje Clearblue digital, når du har problemer med at aflæse de alm

tak for svar... har overvejet - sys bare de er SÅÅÅÅÅÅ dyre

ofrer gerne en digital G-test hver cyklus... der skal bare mange til, når vi snakker ÆL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Mutti2B

Kris89 skriver:

tak for svar... har overvejet - sys bare de er SÅÅÅÅÅÅ dyre

ofrer gerne en digital G-test hver cyklus... der skal bare mange til, når vi snakker ÆL

Inde på babyornot.dk koster de "kun" 215 kr og efter 1. køb får du 5% rabat på efterfølgende køb. Der er iøvrigt altid fri fragt

Jeg brugte dem også så her er et lille tip:

Jeg købte strimmel Æl-teste OG digitale. På 10. dagen i cyklus begyndte jeg at teste med strimmeltestene. Når de så begyndte at ligne noget der kunne nærme sig en positiv test, gik jeg over til de digitale. Så kunne en pakke med 7 stk digitale holde i 2 perioder

Så jeg ville spare den digitale graviditetstest og satse på ÆL

Håber du kunne bruge det til noget

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

håber virkelig min krop er ved at finde sig selv igen... eller den behøver sådan set ikke finde sig selv, bare det vil lykkedes denne gang

vi hyggede helt vildt igår aftes... og han ved godt der ikk falder ro på mig før tidligst om en uges tid

jeg bliver ved med at teste for ÆL, selvom jeg jo allerede har fået en positiv test og ikke burde. Synes bare det er lidt mærkeligt den kom så tidlig, så bliver ved med at teste for at se, om den faktisk giver mere udslag senere i cyklus...

at det var mig der tog fejl eller hvordan... håber bare det var ÆL og at sexen hjælper

tusind tak for svar, kram og krydsede fingre... håber på de to gyldne streger 1. april

Ja, bare det lykkeds denne gang så må kroppen være umulig som den har lyst til. haha.

Godt i fik hygget. Håber i tager en tur mere i aften.
Godt han er forberedt på hvordan du har det lige nu...

Ja prøv du bare det. Det kan ikke skade.. og hvis du nu får en senere hen du er i tvivl om vil jeg gøre som Mutti2b siger. Tage en clearblue, der får man rent besked..

Puuha, 1. april lige frem. Det blvier spændende..

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Mutti2B skriver:

Inde på babyornot.dk koster de "kun" 215 kr og efter 1. køb får du 5% rabat på efterfølgende køb. Der er iøvrigt altid fri fragt

Jeg brugte dem også så her er et lille tip:

Jeg købte strimmel Æl-teste OG digitale. På 10. dagen i cyklus begyndte jeg at teste med strimmeltestene. Når de så begyndte at ligne noget der kunne nærme sig en positiv test, gik jeg over til de digitale. Så kunne en pakke med 7 stk digitale holde i 2 perioder

Så jeg ville spare den digitale graviditetstest og satse på ÆL

Håber du kunne bruge det til noget

det var smart det vil jeg helt sikkert huske

babyornot, er det ikke det samme sted som billige-teste?

nu satser vi på baby denne måned, men hvis mens kommer, tror jeg at jeg vil forsøge mig med dit råd... så skal man forhåbentlig kun bruge en eller to digitale pr. måned

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, bare det lykkeds denne gang så må kroppen være umulig som den har lyst til. haha.

Godt i fik hygget. Håber i tager en tur mere i aften.
Godt han er forberedt på hvordan du har det lige nu...

Ja prøv du bare det. Det kan ikke skade.. og hvis du nu får en senere hen du er i tvivl om vil jeg gøre som Mutti2b siger. Tage en clearblue, der får man rent besked..

Puuha, 1. april lige frem. Det blvier spændende..

tor jeg vil følge hendes råd, hvis der skulle komme snert af ÆL igen denne måned, eller hvis mens mod forventning skulle dukke op...

ja lidt sjovt det lige rammer 1. april

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tor jeg vil følge hendes råd, hvis der skulle komme snert af ÆL igen denne måned, eller hvis mens mod forventning skulle dukke op...

ja lidt sjovt det lige rammer 1. april

God ide.

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

God ide.

forhåbentlig bliver det slet ikke nødvendigt... vi gør i hvert fald hvad vi kan.

Anmeld

14. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

forhåbentlig bliver det slet ikke nødvendigt... vi gør i hvert fald hvad vi kan.

Det var godt.

Anmeld

17. marts 2012

Kris89

Mutti2B skriver:

Synes da at du skal overveje Clearblue digital, når du har problemer med at aflæse de alm

heysa...

er lige inde for at "bestille" digitale ÆL teste... du skrev at man bare kunne bruge en enkelt og så gemme resten til måneden efter, nu kan jeg så læse at batteriet i dem kun kan holde en cyklus?

har du erfaringer med det? vil da ikke bruge så mange penge, hvis der ikke er batteri til et par perioder mindst... og hvis jeg bestiller allerede nu og jeg ikke få noget der minder om positiv test på stavene, vil jeg jo ikke bruge de digitale denne måned... dvs det måske først er om 3-4 uger jeg skal bruge den... og hvis jeg så kun bruger en eller to, og så der går 4 uger igen før jeg skla bruge en?

tillader mig at skrive til dig, da det lød til du havde erfaringer med dette

Anmeld

17. marts 2012

Mutti2B

Kris89 skriver:

heysa...

er lige inde for at "bestille" digitale ÆL teste... du skrev at man bare kunne bruge en enkelt og så gemme resten til måneden efter, nu kan jeg så læse at batteriet i dem kun kan holde en cyklus?

har du erfaringer med det? vil da ikke bruge så mange penge, hvis der ikke er batteri til et par perioder mindst... og hvis jeg bestiller allerede nu og jeg ikke få noget der minder om positiv test på stavene, vil jeg jo ikke bruge de digitale denne måned... dvs det måske først er om 3-4 uger jeg skal bruge den... og hvis jeg så kun bruger en eller to, og så der går 4 uger igen før jeg skla bruge en?

tillader mig at skrive til dig, da det lød til du havde erfaringer med dette

Jeg brugte ca. 3 stk i hver cyklus, men jeg testede også 2 gange om dagen da jeg var i behandling. Det passer ikke det de skriver med batteriet. Jeg har i hvert fald aldrig haft problemer med det. Kan da også lige fortælle at jeg havde et par stykker i overskud fra sidste behandling d. 3. Dec og for 1 måned siden ville jeg teste for sjov og batteriet virkede altså stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.