æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Kris89

nu må den være blevet negativ eller??

undskyld alle spørgsmålene, bliver bare så meget i tvivl... kunne de dog ikke lave en test der fungerede som g-test... en streg negativ - to positiv...

i får lige tre billeder... fra d. 11-3, 12-3 og idag 13-3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg vil sige nummer 2 billede er den du skal gå udfra. Så det må være d. 12 og så 12-76 timer frem. Så nu skal der jo bare knaldes..

Held og lykke..

p.s optil min æl blvier stregen også krafitgere og kraftigere, så er den total positiv og dagenen efte blvier den så mindre og mindre kraftige.

Anmeld

13. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg vil sige nummer 2 billede er den du skal gå udfra. Så det må være d. 12 og så 12-76 timer frem. Så nu skal der jo bare knaldes..

Held og lykke..

p.s optil min æl blvier stregen også krafitgere og kraftigere, så er den total positiv og dagenen efte blvier den så mindre og mindre kraftige.

tak tror du der kan ske noget ved at vi ike havde sex igår aftes... ?

vi havde i forgårs, men faldt i søvn igår... skal selvf. ha ham bundet til sengen i aften

ihh håber min cyklus er normal nu og det vil lykkedes.. (please lad det være et guldæg)

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tak tror du der kan ske noget ved at vi ike havde sex igår aftes... ?

vi havde i forgårs, men faldt i søvn igår... skal selvf. ha ham bundet til sengen i aften

ihh håber min cyklus er normal nu og det vil lykkedes.. (please lad det være et guldæg)

Det er svært at sige. Det kommer an på om din æl ligger 12 timer efter testen er blevet positiv. Men så havde i jo sex dagen før igår, så hvis hans sæd er ok jamen så burde det jo kunne leve ihvertfald et par dage.
Men hop du på ham idag og imorgen og hvis i kan holde til det så også i overmorgen.

Jeg krydser.

Anmeld

13. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er svært at sige. Det kommer an på om din æl ligger 12 timer efter testen er blevet positiv. Men så havde i jo sex dagen før igår, så hvis hans sæd er ok jamen så burde det jo kunne leve ihvertfald et par dage.
Men hop du på ham idag og imorgen og hvis i kan holde til det så også i overmorgen.

Jeg krydser.

tak vi har lige fået hans sæd tjekket og fået svaret idag, alt så normalt ud så burde det ikke kunne holde i to dage... altså at det reelt er nok at sexe hver anden dag ?

gør selvf. hver dag just in case - og ja så er det jo lidt sjovt og hyggeligt også

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

tak vi har lige fået hans sæd tjekket og fået svaret idag, alt så normalt ud så burde det ikke kunne holde i to dage... altså at det reelt er nok at sexe hver anden dag ?

gør selvf. hver dag just in case - og ja så er det jo lidt sjovt og hyggeligt også

Jamen så burde det jo godt kunne leve et par dage.

Uhh jeg krydser.

Da vi blev gravid 2. gang sexede vi d. 28, 29, 31, 1, 2, 3. haha..
Havde positiv æl test d. 31 kl. 14.45. Og det gav da pote.. haha.
Æl lå d. 2. (hvis vi tager udfra luteralfase (fra æl til mens/testdag) på 14 dage )

Anmeld

13. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Jamen så burde det jo godt kunne leve et par dage.

Uhh jeg krydser.

Da vi blev gravid 2. gang sexede vi d. 28, 29, 31, 1, 2, 3. haha..
Havde positiv æl test d. 31 kl. 14.45. Og det gav da pote.. haha.
Æl lå d. 2. (hvis vi tager udfra luteralfase (fra æl til mens/testdag) på 14 dage )

tusind tak

forstod ik helt det sidste?

kom din ÆL på 14. dagen? synes jeg har haft stikken i underlivet idag, så hvis det var ÆL, er den jo så kommet på 10. dagen...

forrige måned var det først på 20-21, dagen cyklus på 35 dage.

Anmeld

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

tusind tak

forstod ik helt det sidste?

kom din ÆL på 14. dagen? synes jeg har haft stikken i underlivet idag, så hvis det var ÆL, er den jo så kommet på 10. dagen...

forrige måned var det først på 20-21, dagen cyklus på 35 dage.

Nej. den kom på 18. dagen, med positiv æl test på 16. dagen. og fik så mens på 32. dagen, atså 14. dage efter æl.
Hov det var tidligt. Men det kan jo ske din krop er ved at finde tilbage..
Eller at den stadig leger rundt med dig..
Når du har haft smerter idag har du sikkert æl, hvis du har kunnemærke den før.. Ihh spændende, håber i er i fuld gang nu..

Mange kram.. kryds, kryds, kryds.

Anmeld

14. marts 2012

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej. den kom på 18. dagen, med positiv æl test på 16. dagen. og fik så mens på 32. dagen, atså 14. dage efter æl.
Hov det var tidligt. Men det kan jo ske din krop er ved at finde tilbage..
Eller at den stadig leger rundt med dig..
Når du har haft smerter idag har du sikkert æl, hvis du har kunnemærke den før.. Ihh spændende, håber i er i fuld gang nu..

Mange kram.. kryds, kryds, kryds.

håber virkelig min krop er ved at finde sig selv igen... eller den behøver sådan set ikke finde sig selv, bare det vil lykkedes denne gang

vi hyggede helt vildt igår aftes... og han ved godt der ikk falder ro på mig før tidligst om en uges tid

jeg bliver ved med at teste for ÆL, selvom jeg jo allerede har fået en positiv test og ikke burde. Synes bare det er lidt mærkeligt den kom så tidlig, så bliver ved med at teste for at se, om den faktisk giver mere udslag senere i cyklus...

at det var mig der tog fejl eller hvordan... håber bare det var ÆL og at sexen hjælper

tusind tak for svar, kram og krydsede fingre... håber på de to gyldne streger 1. april

Anmeld

14. marts 2012

Mutti2B

Synes da at du skal overveje Clearblue digital, når du har problemer med at aflæse de alm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.