Bryster tilsalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Muffin_girl

Mathilde skriver:

Ja ikk  Håber nogen er interesseret

Mine er også til salg... De er så tunge at man behøver en rulator for at gå rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Lady Marion <3

An&Jo skriver:

der er kommet nogle der rent faktisk KAN holde resten af livet..

Men jeg skal nu bare have mine mindre, ikke noget silikone her, for så kunne jeg ligeså godt beholde mine..

Er der det ?? Hva mon de er lavet af ?? Men mon ikke de finder ud af de er kræft fremkaldende også efter nogle år ???

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Lady Marion <3 skriver:

Er der det ?? Hva mon de er lavet af ?? Men mon ikke de finder ud af de er kræft fremkaldende også efter nogle år ???

De skulle være af saltvand

Anmeld

13. marts 2012

Hailiesmom11

Tauf skriver:

Mine er ømme fordi der er en knude og der gået betændelse i det.
Det er så typisk mig at jeg først får bryst betændelse 6mdr efter jeg er stoppet med at amme.

Jeg har besluttet mig for at når jeg har fået de børn jeg skal ha, som vil sige en mere. Så vil jeg ha lavet dem mindre.

Jeg er i samme båd som dig
Jeg kæmper osse med en H-skål og ville så gerne de var lettere og sad bedre, jeg har aldrig oplevet at være glad for mine bryster så jeg skal også når vi har fået de børn vi vil have, have lavet mine og min kæreste har lovet mig det og at han betaler Jeg drømmer om dagen hvor jeg kan stå op og tage en pæn bh på og ikke have ondt i ryggen en hel dag

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er i samme båd som dig
Jeg kæmper osse med en H-skål og ville så gerne de var lettere og sad bedre, jeg har aldrig oplevet at være glad for mine bryster så jeg skal også når vi har fået de børn vi vil have, have lavet mine og min kæreste har lovet mig det og at han betaler Jeg drømmer om dagen hvor jeg kan stå op og tage en pæn bh på og ikke have ondt i ryggen en hel dag

Hvis du har ondt i ryggen pga af at de er for tunge kan du få det betalt:-)

Anmeld

13. marts 2012

Hailiesmom11

Tauf skriver:

Hvis du har ondt i ryggen pga af at de er for tunge kan du få det betalt:-)

Hvordan får man det betalt?

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Hailiesmom11 skriver:

Tr

Hvordan får man det betalt?

Tro jeg vil snakke med min læge om at de er tunge og giver dårlig ryg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.