Bryster tilsalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

jeg skal os bare have et eller to børn mere, og så skal mine også laves..

det er så træls når man ikke bryder sig om noget man skal se på hver dag, eller når de er så tunge at man får ondt i ryggen af dem.. :/

Ja og jeg kan aldrig finde en bh der passer ordenligt uden jeg skal give 700-.... Kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Ja og jeg kan aldrig finde en bh der passer ordenligt uden jeg skal give 700-.... Kr

det problem havde jeg også, men så var jeg i change, og forhøre mig, og der fandt jeg den mest fantastisk BH og jeg gav kun 400kr for den.. har siden købt flere, og de er fantastiske..

Jeg er nemlig en 70 F-G og når man ikke er så stor i omkreds, er det bare rigtig svært at finde noget der sidder pænt når man så har en stor barm

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

J

det problem havde jeg også, men så var jeg i change, og forhøre mig, og der fandt jeg den mest fantastisk BH og jeg gav kun 400kr for den.. har siden købt flere, og de er fantastiske..

Jeg er nemlig en 70 F-G og når man ikke er så stor i omkreds, er det bare rigtig svært at finde noget der sidder pænt når man så har en stor barm

Ja det kender jeg også godt. Nu er jeg blevet lidt tyk så har en 80 H men plejer at ligge i den 75 G..

Anmeld

13. marts 2012

Mathilde

Tauf skriver:

Ja det kender jeg også godt. Kan ikke gå topløs på stranden for så får jeg jo ikke sol på mine knæ.. :-):-):-)

Ha ha vildt træls kan de ikke rulles op og sættes fast med tape? Så kan du få smukke solbrune knæ

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Mathilde skriver:

Ha ha vildt træls kan de ikke rulles op og sættes fast med tape? Så kan du få smukke solbrune knæ

Ja det kunne man måske prøve. Vi ville se godt ud sammen på stranden:-):-)

Anmeld

13. marts 2012

Mathilde

Tauf skriver:

Ja det kunne man måske prøve. Vi ville se godt ud sammen på stranden:-):-)

Ja uden tvivl  

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Mathilde skriver:

Ja uden tvivl  

dejligt at finde ud af at jeg ikke er alene om dumme bryster..:-)

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

Mathilde skriver:

Ja jeg har også et par til salg...og de er ikke ømme, men til gengæld meget lange og dejlig bløde

Og de kan tage solbad uden bikinitop på, da deres smidige længde gør det muligt at gemme dem under armene, når man ligger på ryggen

Overdrivelse fremmer forståelsen...

Ville også ønske mig nogle andre bryster. Er sgu flov over dem.

Sikken en salgstale

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Lady Marion <3 skriver:

Du er nød til at have billede på ellers sælger de ikke så godt   he he hvem er tilfreds med deres bryster , hvis jeg vidste det var ganske ufarligt og at de kunne holde resten af mit liv fik jeg lavet mig et par

der er kommet nogle der rent faktisk KAN holde resten af livet..

Men jeg skal nu bare have mine mindre, ikke noget silikone her, for så kunne jeg ligeså godt beholde mine..

Anmeld

13. marts 2012

Mathilde

AalborgPigen skriver:

Sikken en salgstale

Ja ikk  Håber nogen er interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.