Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender fornemmelsen bare at mine er små, slappe og hænger.
Skal vi bytte?
Tauf skriver: Jeg er så træt af mine bryster. De er store, trælse, tunge, hænger, er ømmer og så er de også grimme.Meget dårlig salgs annonce:-):-) men er så træt af dem. :-(:-(
Jeg er så træt af mine bryster. De er store, trælse, tunge, hænger, er ømmer og så er de også grimme.Meget dårlig salgs annonce:-):-) men er så træt af dem. :-(:-(
mine er ikke meget bedre dog ikke ømme..
Ciss skriver: Kender fornemmelsen bare at mine er små, slappe og hænger. Skal vi bytte?
An&Jo skriver: haha, kender det.. Her de akkurat det samme, og ville dø for nye bryster der var mindre og knapt så tunge.. ømme er de også, men det er på grund af træning, så det er jo muskulaturen der er øm.. :O
haha, kender det.. Her de akkurat det samme, og ville dø for nye bryster der var mindre og knapt så tunge.. ømme er de også, men det er på grund af træning, så det er jo muskulaturen der er øm.. :O
Ja jeg har også et par til salg...og de er ikke ømme, men til gengæld meget lange og dejlig bløde
Og de kan tage solbad uden bikinitop på, da deres smidige længde gør det muligt at gemme dem under armene, når man ligger på ryggen
Overdrivelse fremmer forståelsen...
Ville også ønske mig nogle andre bryster. Er sgu flov over dem.
Tauf skriver: Mine er ømme fordi der er en knude og der gået betændelse i det.Det er så typisk mig at jeg først får bryst betændelse 6mdr efter jeg er stoppet med at amme.Jeg har besluttet mig for at når jeg har fået de børn jeg skal ha, som vil sige en mere. Så vil jeg ha lavet dem mindre.
Mine er ømme fordi der er en knude og der gået betændelse i det.Det er så typisk mig at jeg først får bryst betændelse 6mdr efter jeg er stoppet med at amme.Jeg har besluttet mig for at når jeg har fået de børn jeg skal ha, som vil sige en mere. Så vil jeg ha lavet dem mindre.
Mathilde skriver: Ja jeg har også et par til salg...og de er ikke ømme, men til gengæld meget lange og dejlig bløde Og de kan tage solbad uden bikinitop på, da deres smidige længde gør det muligt at gemme dem under armene, når man ligger på ryggen Overdrivelse fremmer forståelsen... Ville også ønske mig nogle andre bryster. Er sgu flov over dem.
Du er nød til at have billede på ellers sælger de ikke så godt he he hvem er tilfreds med deres bryster , hvis jeg vidste det var ganske ufarligt og at de kunne holde resten af mit liv fik jeg lavet mig et par
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128