Bryster tilsalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

MyLove E

Jeg er så træt af mine bryster. De er store, trælse, tunge, hænger, er ømmer og så er de også grimme.

Meget dårlig salgs annonce:-):-) men er så træt af dem. :-(:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Ciss

Kender fornemmelsen bare at mine er små, slappe og hænger.

Skal vi bytte?

Anmeld

13. marts 2012

FrkZier

Tauf skriver:

Jeg er så træt af mine bryster. De er store, trælse, tunge, hænger, er ømmer og så er de også grimme.

Meget dårlig salgs annonce:-):-) men er så træt af dem. :-(:-(

mine er ikke meget bedre dog ikke ømme..

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

haha, kender det..

Her de akkurat det samme, og ville dø for nye bryster der var mindre og knapt så tunge..

ømme er de også, men det er på grund af træning, så det er jo muskulaturen der er øm.. :O

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Ciss skriver:

Kender fornemmelsen bare at mine er små, slappe og hænger.

Skal vi bytte?

Det kan vi godt.. Jeg har en H skål og vil gerne ha en meget mindre..

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

An&Jo skriver:

haha, kender det..

Her de akkurat det samme, og ville dø for nye bryster der var mindre og knapt så tunge..

ømme er de også, men det er på grund af træning, så det er jo muskulaturen der er øm.. :O

Mine er ømme fordi der er en knude og der gået betændelse i det.
Det er så typisk mig at jeg først får bryst betændelse 6mdr efter jeg er stoppet med at amme.

Jeg har besluttet mig for at når jeg har fået de børn jeg skal ha, som vil sige en mere. Så vil jeg ha lavet dem mindre.

Anmeld

13. marts 2012

Mathilde

Ja jeg har også et par til salg...og de er ikke ømme, men til gengæld meget lange og dejlig bløde

Og de kan tage solbad uden bikinitop på, da deres smidige længde gør det muligt at gemme dem under armene, når man ligger på ryggen

Overdrivelse fremmer forståelsen...

Ville også ønske mig nogle andre bryster. Er sgu flov over dem.

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Tauf skriver:

Mine er ømme fordi der er en knude og der gået betændelse i det.
Det er så typisk mig at jeg først får bryst betændelse 6mdr efter jeg er stoppet med at amme.

Jeg har besluttet mig for at når jeg har fået de børn jeg skal ha, som vil sige en mere. Så vil jeg ha lavet dem mindre.

jeg skal os bare have et eller to børn mere, og så skal mine også laves..

det er så træls når man ikke bryder sig om noget man skal se på hver dag, eller når de er så tunge at man får ondt i ryggen af dem.. :/

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Mathilde skriver:

Ja jeg har også et par til salg...og de er ikke ømme, men til gengæld meget lange og dejlig bløde

Og de kan tage solbad uden bikinitop på, da deres smidige længde gør det muligt at gemme dem under armene, når man ligger på ryggen

Overdrivelse fremmer forståelsen...

Ville også ønske mig nogle andre bryster. Er sgu flov over dem.

Ja det kender jeg også godt. Kan ikke gå topløs på stranden for så får jeg jo ikke sol på mine knæ.. :-):-):-)

Anmeld

13. marts 2012

Lady Marion <3

Du er nød til at have billede på ellers sælger de ikke så godt   he he hvem er tilfreds med deres bryster , hvis jeg vidste det var ganske ufarligt og at de kunne holde resten af mit liv fik jeg lavet mig et par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.