Kan man sælge en hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Rockertand

qp skriver:

Hey folkens

Jeg har jo invisteret de 1235 kr i en hormonspiral og var meget spændt på, at få den sat op men det lykkedes ikke lægen, at få den sat op på trods af hjælp af en anden læge som kom ind og forsøgte.
De rådede mig derfor, at bestille tid hos en gynokolog og få den sat op der. Jeg fik jo selvfølgelig en helt ny spiral med i en uåbnet pakke da den som lægen havde forsøgt, at sat ind nu ik kunne bruges mere.

Jeg er ikke modig nok til, at få sat en ny spiral op efter min oplevelse på trods af, at jeg VED at størstedelen af kvinder jo har positive oplevelser med hormonspiralen.

Jeg vil derfor gerne sælge den .... Kan man ikke dét idét det er noget man kan købe i håndkøb? Og hvor i alverden sætter man sådan en til salg???

Såvidt jeg ved, er det ulovligt at videresælge receptpligtige præparater.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Frk.S

Jeg tænker også at en gynækolog er meget bedre til det - der ligger en del mere træning bag.

Men ellers kan du da bare forsøge at sælge den (ved ikke lige hvor). Men husk lige at påpege meget kraftigt, at den er helt ubrugt. Ellers tror jeg i hvert fald ikke du får så mange henvendelser.

Anmeld

13. marts 2012

qp

1000 tak alle sammen men jeg har fået returneret den til Apoteket!! Der var en af jer der skrev, at jeg jo kunne prøve, hvilket jeg så gjorde. Hende jeg talte med sagde, at det måtte de ikke da de ikke vidste hvordan jeg havde opbevaret den osv osv.... Jeg bad om, at tale med chefen og så gik hun selv over til chefen og hørte hende ad og kom tilbage og sagde, at de gerne ville hjælpe mig med, at komme af med den men det ik var noget de normalt gjorde.
Tror det der har gjort dét er, at de jo kan se på kvitteringen at det ikke er så lang tid siden jeg har købt den.... Så jeg blev jo bare såååh GLAD!!

1000 Tak for råd - og ja det kan være jeg gør det engang senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.