Kan man sælge en hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.036 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

qp

Hey folkens

Jeg har jo invisteret de 1235 kr i en hormonspiral og var meget spændt på, at få den sat op men det lykkedes ikke lægen, at få den sat op på trods af hjælp af en anden læge som kom ind og forsøgte.
De rådede mig derfor, at bestille tid hos en gynokolog og få den sat op der. Jeg fik jo selvfølgelig en helt ny spiral med i en uåbnet pakke da den som lægen havde forsøgt, at sat ind nu ik kunne bruges mere.

Jeg er ikke modig nok til, at få sat en ny spiral op efter min oplevelse på trods af, at jeg VED at størstedelen af kvinder jo har positive oplevelser med hormonspiralen.

Jeg vil derfor gerne sælge den .... Kan man ikke dét idét det er noget man kan købe i håndkøb? Og hvor i alverden sætter man sådan en til salg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Sofia

Mon ikke du kan returnere den på dit apotek, har du bonnen?

Anmeld

13. marts 2012

qp

Sofia skriver:

Ja jeg har bonnen men problemet er jo lidt, at den spiral som jeg har bonnen på er den som lægen forsøgte, at sætte i og derfor måtte smides i skraldespanden. Jeg fik en ny af lægen hvor der står noget "læge noget på" .... Men det er præsis den samme - dog bare ik dén

Anmeld

13. marts 2012

Sofia

qp skriver:

Ja jeg har bonnen men problemet er jo lidt, at den spiral som jeg har bonnen på er den som lægen forsøgte, at sætte i og derfor måtte smides i skraldespanden. Jeg fik en ny af lægen hvor der står noget "læge noget på" .... Men det er præsis den samme - dog bare ik dén

Okay - ja så ved jeg ikke..

Anmeld

13. marts 2012

qp

Sofia skriver:

Okay - ja så ved jeg ikke..

Det ok Håber der er andre der ved? ? ?

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Forsøg da alligevel at høre apoteket ad  Det kunne jo være de ville tage imod den

Anmeld

13. marts 2012

Lady Marion <3

Jeg fik sat min op hos gynækologen da jeg er ret smal , han gav lidt lokalbedøvelse og så sad den der , tænk på de jo er meget bedre end en alm praktiserende læge så vær modig , jeg ved du er modig  hø hø hø  

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

Lady Marion <3 skriver:

Jeg fik sat min op hos gynækologen da jeg er ret smal , han gav lidt lokalbedøvelse og så sad den der , tænk på de jo er meget bedre end en alm praktiserende læge så vær modig , jeg ved du er modig  hø hø hø  

Samme ved mig. Så var det hurtigt overstået

Anmeld

13. marts 2012

quindelist

Sofia skriver:

Apoteket må ikke sælge medicin der allerede har været udleveret til en kunde -og derfor tager de heller ikke medicin retur (med mindre de selvfølgelig har lavet en fejl og har udleveret noget forkert i første omgang )

Hvad med at høre dine veninder om ikke der er en af dem der skal bruge sådan en, så kan de købe din istedet for selv at skulle op apoteket.

Noget helt andet er at du da skal prøve at ringe til en gynækolog. Forskellen på egen læge er en gyn i den sammenhæng er at egen læge måske sætter en spiral nu og da mens gynækologen sætter dem dagligt og er i skarp træning.

Anmeld

13. marts 2012

IT-nørd

JEg var af samme grunde hos gynækolog og det var jeg også for 5 år siden. Det tog ham maks 5 min at fjerne den gamle og sætte en ny spiral op og jeg kunne sagtens klare mig med to Pamol og to Ipren taget på forhånd.

De alm praktiserende læger er ikke altid lige dygtige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.