23+0 m. tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

3200 er da også en fin str. der har jo trods alt været en tvilling mere derinde. Jeg blir så bekymret når jeg ikke kan mærke tv1, han ligger bagest og derfor er hans spark ikke nær så tydelige...

Ana var a og hendes moderkage var foran, så hun skulle både sparke igennem moderkage og livmoder, derfor mærkede jeg ikke så meget liv før 26.-27. uge, indtil da var det enten isabella, det gjorde ondt eller sådan et prik.

Så jeg var afsted er par gange med manglede aktivitet. Synes selvom jeg selv har prøvet det, at det er vildt man på den måde kan mærke forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Ana var a og hendes moderkage var foran, så hun skulle både sparke igennem moderkage og livmoder, derfor mærkede jeg ikke så meget liv før 26.-27. uge, indtil da var det enten isabella, det gjorde ondt eller sådan et prik.

Så jeg var afsted er par gange med manglede aktivitet. Synes selvom jeg selv har prøvet det, at det er vildt man på den måde kan mærke forskel.

Min moderkage (har jo kun en) ligger ovenover babyer og jeg mærker også massere af aktivitet dog primært i højre side men både oppe og nede i maven.. igår fik jeg dog nogle gode spark i venstre side men ja de sparker så kraftigt nu at jeg vågner om natten af det he he

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

Min moderkage (har jo kun en) ligger ovenover babyer og jeg mærker også massere af aktivitet dog primært i højre side men både oppe og nede i maven.. igår fik jeg dog nogle gode spark i venstre side men ja de sparker så kraftigt nu at jeg vågner om natten af det he he

Og så skulle du helst have dem inde i 15 uger endnu, hehe, skønt ikke?

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Og så skulle du helst have dem inde i 15 uger endnu, hehe, skønt ikke?

arh hvis de kommer efter 34+0 er jeg glad, håber næsten ikke på at gå helt til 38+0

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

arh hvis de kommer efter 34+0 er jeg glad, håber næsten ikke på at gå helt til 38+0

Der er faktisk mange der gør

Anmeld

13. marts 2012

twinny

sikke en fin mavse...

Og en fin størrelse.

Da jeg var 21+0 vejede  drengene 373g og 345g... Så det er da meget fint.

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

twinny skriver:

sikke en fin mavse...

Og en fin størrelse.

Da jeg var 21+0 vejede  drengene 373g og 345g... Så det er da meget fint.

Glæder mig vildt meget til scanningen fredag, dels fordi jeg endelig får målt den livmorderhals og fordi jeg håber de er vokset!!!  

Anmeld

13. marts 2012

GønskE

MissBee skriver:

Her er hvordan maven ser ud 23+0 og den måler stadig 100cm men føler den bliver bredere..

Tv1 vejede 348g og Tv2 407g da vi var 21+5 og til scanning. Jeg glæder mig meget til fredag for at se hvad de har taget på

Flooot mave!  

Var inde på din profil tidligere i dag, fordi jeg skulle se om jeg havde misset et mavebillede fra dig, synes nemlig det var ved at være noget siden - og følger dig trofast

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

GønskE skriver:

Flooot mave!  

Var inde på din profil tidligere i dag, fordi jeg skulle se om jeg havde misset et mavebillede fra dig, synes nemlig det var ved at være noget siden - og følger dig trofast

Åhh det var da sødt af dig... og tak

Jeg har bare ikke lige haft overskud til at redigere billeder og lægge dem ind

Min kæreste blev 30 i weekenden så der har været en del at se til..

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

GønskE skriver:

Flooot mave!  

Er det forresten ikke også ved at være tid til et mavebillede fra dig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.