23+0 m. tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

MissBee

M (: skriver:

Øøøøv, det lyder som en hård omgang.. Men med øje på målet, er det vel okay? Hvor længe har du været lænket til sengen?

siden 1 marts (omkring start uge 21) det er mega hårdt fordi jeg normalt er meget aktiv og jeg får så dårlig samvittighed over ikke at kunne deltage i noget..

Men jeg husker at det er for deres skyld og jeg bliver liggede så længe det kræver for de skal min  blive derinde 10 uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

M (:

MissBee skriver:

siden 1 marts (omkring start uge 21) det er mega hårdt fordi jeg normalt er meget aktiv og jeg får så dårlig samvittighed over ikke at kunne deltage i noget..

Men jeg husker at det er for deres skyld og jeg bliver liggede så længe det kræver for de skal min  blive derinde 10 uger endnu

Ja, det er længe bare at skulle ligge, men desværre er der jo ikke så meget at gøre.. De små står jo i første række! (:

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

M (: skriver:

Ja, det er længe bare at skulle ligge, men desværre er der jo ikke så meget at gøre.. De små står jo i første række! (:

Ja lige præcis, alt for de små

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

Ja men det er helt normalt med tvillinger og sidst lå den store over kurven så det var flot!

Jo 2 drenge

Ved jeg, det var der nemlig også på mine, dog var deres vægt under gennemsnittet.

Uha de skal nok trække tænder ud, hehe.

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Ved jeg, det var der nemlig også på mine, dog var deres vægt under gennemsnittet.

Uha de skal nok trække tænder ud, hehe.

er meget spændt på fredags vægtscanning  men det er først fra uge 27 de går efter en tvillingekurve indtil da sammenligner man med enkelt barn

Men tvillinger plejer jo sjællent at være store babyer selvom man går tiden ud.. det største jeg har hørt er omkring 3300g i uge 38

Anmeld

13. marts 2012

Muffin_girl

SMUKT !!  

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

MissBee skriver:

er meget spændt på fredags vægtscanning  men det er først fra uge 27 de går efter en tvillingekurve indtil da sammenligner man med enkelt barn

Men tvillinger plejer jo sjællent at være store babyer selvom man går tiden ud.. det største jeg har hørt er omkring 3300g i uge 38

Tveægget er ved 24. uge, men de kan så også være blevet befrugtet på to forskellige dage, der var nemlig 3 dages forskel i længde, men vægten var højere ved den lille end den store, så ja, jeg kender det hele. Men anastasia var så langt bagud i vægt, da isabella døde, så hun nåede kun de knap 3200 til fødsel.

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Sikke en fin mave

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Tveægget er ved 24. uge, men de kan så også være blevet befrugtet på to forskellige dage, der var nemlig 3 dages forskel i længde, men vægten var højere ved den lille end den store, så ja, jeg kender det hele. Men anastasia var så langt bagud i vægt, da isabella døde, så hun nåede kun de knap 3200 til fødsel.

3200 er da også en fin str. der har jo trods alt været en tvilling mere derinde. Jeg blir så bekymret når jeg ikke kan mærke tv1, han ligger bagest og derfor er hans spark ikke nær så tydelige...

Anmeld

13. marts 2012

MissBee

Baagøe skriver:

Sikke en fin mave

tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.