Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er hvordan maven ser ud 23+0 og den måler stadig 100cm men føler den bliver bredere..
Tv1 vejede 348g og Tv2 407g da vi var 21+5 og til scanning. Jeg glæder mig meget til fredag for at se hvad de har taget på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig flot hule
ulleby skriver: Rigtig flot hule
mange tak
Sikke flot du bærer dine tvillinger - er kun lidt misundelig (:
M (: skriver: Sikke flot du bærer dine tvillinger - er kun lidt misundelig (:
Mange tak men det skal du ikke være for jeg kan næsten ikke holde til vægten så er sengeliggende med BL og alt for mange plukveer
Benjamins'mor skriver: Rigtigt fin babyhule! Har du fået køn afvide?
Rigtigt fin babyhule! Har du fået køn afvide?
Ja 2 enæggede drenge
og mange tak
MissBee skriver: Mange tak men det skal du ikke være for jeg kan næsten ikke holde til vægten så er sengeliggende med BL og alt for mange plukveer
Øøøøv, det lyder som en hård omgang.. Men med øje på målet, er det vel okay? Hvor længe har du været lænket til sengen?
Kofoed. skriver: Smukt, men så er der da også lidt forskel på deres vægt. Har i forresten fået kønne afvide eller vil i ikke det?
Smukt, men så er der da også lidt forskel på deres vægt. Har i forresten fået kønne afvide eller vil i ikke det?
Ja men det er helt normalt med tvillinger og sidst lå den store over kurven så det var flot!
Jo 2 drenge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128