hjælp til haven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Kay

Baagøe skriver:

Har selv store problemer med mos og en misligholdt have af de tidligere husejere, men jeg overvejer at fjerne alt mos og så så nyt græs

så meget vil vi ikke gøre ud af det nu...

vi var heldige at komme ind i denne boligforening ved brug af bytbolig.dk vi byttede til en bolig samme størrelse som dn vi havde nemlig 55 kvm... for at kunne spare penge sammen så vi havde råd til at komme i behandling...

så vi er skrevet op til et større rækkehus nu... med 3-4 værelser... så forhåbentlig skal vi flytte inden for et år.... vi står nr. 7 på ventelisten og der kan vi recikere at få en have der er endnu værer... men der har vi tænkt os at blive boende... så der vil vi gøre mere for at få den til at blive en lækker have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Pige2009

Kay skriver:

så meget vil vi ikke gøre ud af det nu...

vi var heldige at komme ind i denne boligforening ved brug af bytbolig.dk vi byttede til en bolig samme størrelse som dn vi havde nemlig 55 kvm... for at kunne spare penge sammen så vi havde råd til at komme i behandling...

så vi er skrevet op til et større rækkehus nu... med 3-4 værelser... så forhåbentlig skal vi flytte inden for et år.... vi står nr. 7 på ventelisten og der kan vi recikere at få en have der er endnu værer... men der har vi tænkt os at blive boende... så der vil vi gøre mere for at få den til at blive en lækker have

Det lyder som en god plan

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Baagøe skriver:

Det lyder som en god plan

jeps... men vi har fået en hel stor sæk med græs frø i en god kvalitet.... og har ik brugt ret meget af den nu... så der burde være mere en rigligt til den nye have også

Anmeld

13. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg følger også lige med
vi flyttede i hus sidste sommer, men der havde vi en bette baby så der var ikke lige det vilde overskud til have, men vi har ca 350 kvm have så der er noget at gå igang med.

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Jeg følger også lige med
vi flyttede i hus sidste sommer, men der havde vi en bette baby så der var ikke lige det vilde overskud til have, men vi har ca 350 kvm have så der er noget at gå igang med.

ja det tør da siges

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Kay skriver:

jeps... men vi har fået en hel stor sæk med græs frø i en god kvalitet.... og har ik brugt ret meget af den nu... så der burde være mere en rigligt til den nye have også

Mon ikke!

Anmeld

13. marts 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

ja det tør da siges

Ja der er en del ukrudt at fjerne og det er fanme hårdt når man er højgravid som jeg var sidste sommer
Heldigvis er min mand ligeså haveglad som jeg så jeg håber resultatet bliver godt, haven har bare stået og passet sig selv de sidste 10 år med lidt bæskæring af træer og lidt ukrudtsfjerning
Og her er den lille have
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Hailiesmom11 skriver:

Ja der er en del ukrudt at fjerne og det er fanme hårdt når man er højgravid som jeg var sidste sommer
Heldigvis er min mand ligeså haveglad som jeg så jeg håber resultatet bliver godt, haven har bare stået og passet sig selv de sidste 10 år med lidt bæskæring af træer og lidt ukrudtsfjerning
Og her er den lille have

øj det er en fin have med mange mulighedder

vores er ca. 8 x 10 meter... så det er ikke så meget men fin nok til os... og nu hvor solen er begynt at skinne er manden her hjemme også ved at være helt glad for den

Anmeld

13. marts 2012

Hailiesmom11

Kay skriver:

øj det er en fin have med mange mulighedder

vores er ca. 8 x 10 meter... så det er ikke så meget men fin nok til os... og nu hvor solen er begynt at skinne er manden her hjemme også ved at være helt glad for den

Ja der er masser af muligheder, den er heldigvis noget kønnere om sommeren. Der er ikke så mange farverige blomster - endnu
Vi har planer om at der skal plantes nogle blomster ud her til foråret + at vi har et bed ude i vores gårdsplads der bare er KEDELIG så der skal nogle hortensiaer i det bed og sådan lidt andet

Anmeld

13. marts 2012

wamse

Den anden link jeg gav dig skulle man være medlem, og hvorfor betale for noget, som man kan få gratis andre steder

http://www.havenyt.dk/

http://www.dr.dk/have/

http://www.idenyt.dk/Haven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.