hjælp til haven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

L&V

Kay skriver:

mange tak

Så lidt Kan godt ske o bliver nødtil at efter så når i har gjord det så tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kay

JJH skriver:

Jeg havde nok ventet til maj med at så græs, da temperaturen gerne skal over 10 grader for frøene spirer hurtigere, ulempen ved at så nu er at fuglene spiser frøene inden de når at spire og det skal holdes rimelig fugtigt så de ikke blæser væk. Men sørg for godt med vanding hen over sommeren og se om det ikke kommer. Har du fjernet det værste mos og revet græsplænen så frøene har noget let jord at slå rødder i?

Uh det er så hyggeligt at lave have. ELSKER det!

vi må se om det lykkeds... ellers må vi prøve igen til maj

jo kæresten rev den godt inden vi gik i gang... og fuglene i haven har så meget andet at spise at vi håber de holder sig til fuglefrøene

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Månsson skriver:

Så lidt Kan godt ske o bliver nødtil at efter så når i har gjord det så tidligt

ja... men vi har fået en hel stor sæk frø... og vores have er 8 x 10 meter så vi har grasfrø nok til at efterså mange gange

Anmeld

13. marts 2012

JJH

Kay skriver:

jo kæresten rev den godt inden vi gik i gang... og fuglene i haven har så meget andet at spise at vi håber de holder sig til fuglefrøene

super, så har i ihvertfald gjort hvad i kan for det skal komme op. men det spirer lidt langsommere så hav god tålmodighed.

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Kay skriver:

ok så skal lige vente en måned endnu med at beskære roser... dejligt at vide det er ik en ret stor have... men det er en skøn lille en

græsplænen er virkelig dårlig holdt af de tidligere lejere... så der er bare plætter og masser mos... vi har i dag strøet nyt græs ud over det hele og vandet... så den forhåbentlig bliver pæn... det er ik fortidligt vel??

I har vel fjernet mos først? Har selv lige købt et rækkehus her i efteråret, så jeg følger lige lidt med i din tråd

Idag har jeg plantet stedmoderblomster i krukker, mens Laura sov til middag - håber de står i et stykke tid, for de kan heldigvis tåle frost

Anmeld

13. marts 2012

JJH

Kay skriver:

kan se du er blevet rådet til at gøde nu, det ville jeg ikke gøre så tidligt efter du har sået, men vente til frøene er begyndt at spire, så gøde til den tid.

Anmeld

13. marts 2012

Kay

JJH skriver:

super, så har i ihvertfald gjort hvad i kan for det skal komme op. men det spirer lidt langsommere så hav god tålmodighed.

prøver at finde tålmodigheden frem så

Anmeld

13. marts 2012

Kay

Baagøe skriver:

I har vel fjernet mos først? Har selv lige købt et rækkehus her i efteråret, så jeg følger lige lidt med i din tråd

Idag har jeg plantet stedmoderblomster i krukker, mens Laura sov til middag - håber de står i et stykke tid, for de kan heldigvis tåle frost

vi rev plænen og fjernede det værste mås inden

Anmeld

13. marts 2012

Kay

JJH skriver:

kan se du er blevet rådet til at gøde nu, det ville jeg ikke gøre så tidligt efter du har sået, men vente til frøene er begyndt at spire, så gøde til den tid.

ja det tænkte jeg nok

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

Kay skriver:

vi rev plænen og fjernede det værste mås inden

Har selv store problemer med mos og en misligholdt have af de tidligere husejere, men jeg overvejer at fjerne alt mos og så så nyt græs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.