nogen gode husmor råd? Mange tak på forhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

LineSchack

Debatpige skriver:

"Hård" sex, altså virkelig gå-på agtigt! Jeg fik voldsomme veer lige pludselig efter hård sex, de kom fra nowhere, vi plejede at have normal sex uden nogen form for virkning bagefter, så læste jeg på en engelsk side at hård sex kunne bidrage til veer.. havde ingen veer eller optræk før sex, så gik vi rigtig til den og samme dag havde jeg min bebs i armene, så helt klart gå til den på lagerne, selvom det er hårdt! det virker åbenbart..

det ku være man sku prøve... Fedt Tak for hjælpen ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Nitz - <3 David

LineSchack skriver:

haha, jeg prøver og logge ham til at massere mig...men tror ikk han er ligeså enig som jeg om at det er en go ide ;D

Hehe neej det er ik sikkert.. Så må du liige chamerer lidt..
"jamen skaaat, vil du ik gerne ha der snart sker noget.." "jeg har hørt at der helt sikkert kommer gang i det hvis man får en oooordenlig omgang massage"

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

LineSchack skriver:

men jo prinsessen kommer når hun vil..

de små prutfiser har det bare for godt, og lever det fede liv...

moren sys bare godt snart hun må vælge en dato... hun skal nok blive forkælet på sin fødselsdag...

jo før jo bedre

Lige præcis

Anmeld

14. marts 2012

Mira0911

LineSchack skriver:

du har sikkert helt ret men puhaa man har vel lov at være utålmodig ;D

Jeg var selv meget utålmodig med begge mine... Så ja, der er også plads til at være utålmodig... 

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

Nitz - <3 David skriver:

Hehe neej det er ik sikkert.. Så må du liige chamerer lidt..
"jamen skaaat, vil du ik gerne ha der snart sker noget.." "jeg har hørt at der helt sikkert kommer gang i det hvis man får en oooordenlig omgang massage"

;D haha ja er kommet så langt til at han vil overveje det til i aften ;P

Anmeld

14. marts 2012

Nitz - <3 David

LineSchack skriver:

;D haha ja er kommet så langt til at han vil overveje det til i aften ;P

Nååe.. Jamen så du da et skridt nærmere

Håber der snart sker noget.. jeg ku lige forestille mig hvor utålmodig man må være når det er så tæt på.. (jeg fødte desværre i uge 29+4.. så jeg nåede "desværre" ikke at blive utålmodig..)

Anmeld

14. marts 2012

ano14316

LineSchack skriver:

hej alle i dejlige piger

Jeg er idag 39+4 og er virkelig ved at være desperat efter at komme igang med min fødsel da jeg virkelig ikk kan udstå en dag mere med alle de her gener...Jeg har utrolig meget slimet udflåd og kan fjerne det hvert 5 min. ellers løber det nærmest ned ad benene. jeg skal tisse bogstavelig talt hvert 5 min. Jeg har så sindsygt meget mavesyre at jeg efterhånden intet kan spise. plus en ordenlig omgang bækkenløsning så jeg hellere ikk kan komme ud af lejligheden...( sorry brokket) jeg elsker selvf at mærke min lille datter, og hvert evig eneste bevægelse der kommer fra hende. Jeg elsker tanken om  noget så smukt kan ligge inde i min mave.. og der er også utrorlig mange dejlige ting ved at være gravid, såsom at det er livets største gave..og jeg er hellere ikk af den tro at noget så ubeskriveligt vidunderligt kommer til en uden kamp og smerte...

Men for at komme til sagen, er der nogle gode gammle husråd til at sætte fødslen igang, er ligeglad hvad der skal til. Alle råd kan bruges.. På forhånd tusind tak for hjælpen... 

1 sex
2 samleje
3 lagengymnastik
4 kneppe
5 elske
6 hygge under dynen
7 knalde
8 den dyrer
...........

Det virkede i hvertfald her... vi havde sex torsdag, herefter gik 1. del af slimproppen, resten gik lidt senere, fredag fik jeg veer og fødte lørdag morgen

Anmeld

14. marts 2012

Bassemor<3

Jeg var også ved at gå i spåner til sidst, jeg gik lange ture hver dag, virkede ikke en skid, jeg drak litervis hindbærblad the, virkede ikke en skid, jeg havde masser af sex med manse, virkede heller ikke en skid, MEN MEN MEN da jeg fik hindeløsning 2 dage før termin skete der noget ! jeg fik veer 2 timer efter og fødte en dag før termin, så jeg sværger til hindeløsning ! 

PUUUUUUUUUUUUUUST !! ( det var en hel storm af veestøv) 

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

Nitz - <3 David skriver:

Nååe.. Jamen så du da et skridt nærmere

Håber der snart sker noget.. jeg ku lige forestille mig hvor utålmodig man må være når det er så tæt på.. (jeg fødte desværre i uge 29+4.. så jeg nåede "desværre" ikke at blive utålmodig..)

er man ikk utålmodig hele graviditeten..?..om man så føder tidligt eller ej. Men d fik vel en dejlig lille bebs ud af det i sidste ende også er det det hele værd ?

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

babyboy2012 skriver:

Jeg var også ved at gå i spåner til sidst, jeg gik lange ture hver dag, virkede ikke en skid, jeg drak litervis hindbærblad the, virkede ikke en skid, jeg havde masser af sex med manse, virkede heller ikke en skid, MEN MEN MEN da jeg fik hindeløsning 2 dage før termin skete der noget ! jeg fik veer 2 timer efter og fødte en dag før termin, så jeg sværger til hindeløsning ! 

PUUUUUUUUUUUUUUST !! ( det var en hel storm af veestøv) 

tak for alt det fine ve støv ;D...jeg har haft utrolig meget slimet udflåd de sidste to dage og det blir bare værre og værre...(sorry for det ulækre detaljer)... så håber lidt det betyder et eller andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.