Altså, nu vil jeg lige starte med at sige at jeg var gået 12 dage over tid da mine veer startede, så det KAN jo have noget med det at gøre. 
Jeg tror nemlig ikke man selv kan sætte det i gang. Jeg tror måske man kan give det et lille skub hvis det alligevel er lige ved at være op over.
Men den dag jeg gik i fødsel gik kæresten og jeg en lang aftentur i rask tempo og så hjem og dyrke sex. Min første ve kom kl. 22.59.
I løbet af eftermiddagen mente jeg at slimproppen (eller noget af den) var gået så jeg tænkte, at det måske var snart. Efter sex gik den i hvert fald - eller resten gjorde. Sorry for detaljer. 
Og få timer derefter fik jeg jo så den første ve.
Måske har vi hjulpet det lidt på vej, fordi det alligevel var lige ved, måske var det sket alligevel. Hvem ved. Men hvis vi havde gjort det samme før termin tror jeg ikke jeg var gået i fødsel - hun ville altså være derinde lidt længere. 
HUSK nu, at uanset hvad, så er der ikke så lang tid tilbage, så du skal nok klare det. Hun kommer når hun er klar.
Det er jo nemt at sige når man sidder på den anden side af det. Og jeg havde det selv rigtig godt lige til det sidste (døjede ikke med smerter eller noget). Men jeg var da VILDT utålmodig - glædede mig jo så meget til at se min lille guldklump.
Held og lykke med din forestående fødsel - uanset hvad, så er der ikke længe til.
Og så lige en ordenlig omgang ve-støv... PUUUST! 
Anmeld