LineSchack skriver:
hej alle i dejlige piger
Jeg er idag 39+4 og er virkelig ved at være desperat efter at komme igang med min fødsel da jeg virkelig ikk kan udstå en dag mere med alle de her gener...Jeg har utrolig meget slimet udflåd og kan fjerne det hvert 5 min. ellers løber det nærmest ned ad benene. jeg skal tisse bogstavelig talt hvert 5 min. Jeg har så sindsygt meget mavesyre at jeg efterhånden intet kan spise. plus en ordenlig omgang bækkenløsning så jeg hellere ikk kan komme ud af lejligheden...( sorry brokket) jeg elsker selvf at mærke min lille datter, og hvert evig eneste bevægelse der kommer fra hende. Jeg elsker tanken om noget så smukt kan ligge inde i min mave.. og der er også utrorlig mange dejlige ting ved at være gravid, såsom at det er livets største gave..og jeg er hellere ikk af den tro at noget så ubeskriveligt vidunderligt kommer til en uden kamp og smerte...
Men for at komme til sagen, er der nogle gode gammle husråd til at sætte fødslen igang, er ligeglad hvad der skal til. Alle råd kan bruges.. På forhånd tusind tak for hjælpen...
Nu har jeg ikke læst de andre svar.. Men Sex, massage, eller/og ud og gå en go lang tur

Da jeg i min graviditet gik til fysioteapeut sagde hun at hun ikke kunne gi mig for meget massage, for der var risiko for at man kunne sætte fødslen igang..
Så det er en go undskyldning for at få kæresten/manden til at gi en ordenlig omgang krops massage..
Anmeld