nogen gode husmor råd? Mange tak på forhånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

LineSchack

Rikke&Liam skriver:

Ja, SLAP AF! Smid benene op, se en god film eller sæt dig i solen og nyd det dejlige vejr.

Fik af vide af min daværende jordemoder at det er noget pjat med at gå op og ned af trapper osv. Kroppen bruger så mange kræfter på en fødsel, at den har rigtig godt af at "lade op" inden fødslen.

Så sørg for at få sovet godt om natten og så ellers bare tag den med ro.

ja for os virkelig slappet af og forkælet af kæresten og vi for lige lavet de sidste kæreste ting inden vi blir en lille familie...og min jordmoder siger det samme, og det gør jeg også... _Vil bare så gerne møde prinsessen ;D.. men i know i know hun kommer hun kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

M.O.A.R.

Synes altid folk snakker om Amerikansk olie og så kommer der gang i det, jeg ved ikke lige hvorfor

Anmeld

14. marts 2012

Mussen2

For en måned siden ca. Var jeg også utålmodig og valgte at gå en laaang tur for så gå hjem og hovedrengøre hele huset, med gulvvask, støvsugning osv.  Jeg var pæn træt bagefter.....

Jeg fødte samme nat og var 40+4

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

MaleneF skriver:

Synes altid folk snakker om Amerikansk olie og så kommer der gang i det, jeg ved ikke lige hvorfor

det selvf rigtig men som de andre har skrevet hjælper det nok ikk i sidste ende... tror sku prinsessepigen har det for godt herinde.

har hele tiden fået afvide af min jordmoder at hun har meget mere plads end hos så mange andre da det længste på min krop og min overkrop. såårh tror bare jeg har lavet et for godt hjem for hende.. prøver at tænke positivt ;D

men tak for rådet

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

Mussen2 skriver:

For en måned siden ca. Var jeg også utålmodig og valgte at gå en laaang tur for så gå hjem og hovedrengøre hele huset, med gulvvask, støvsugning osv.  Jeg var pæn træt bagefter.....

Jeg fødte samme nat og var 40+4

tro mig,  med troen om at det sku hjælpe har jeg gjort det samme... også bidt smertene i mig. eftersom min jordmoder sagde at prinsessen ikk mærkede noget...

men det eneste det har gjort er syge smertefulde plukkeveer hele natten ellers intet..

Tak for rådet

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

LineSchack skriver:

det selvf rigtig men som de andre har skrevet hjælper det nok ikk i sidste ende... tror sku prinsessepigen har det for godt herinde.

har hele tiden fået afvide af min jordmoder at hun har meget mere plads end hos så mange andre da det længste på min krop og min overkrop. såårh tror bare jeg har lavet et for godt hjem for hende.. prøver at tænke positivt ;D

men tak for rådet

Jeg gik selv 16 dage over tid, så forstår udemærket godt din utålmodighed..  Sagde også bare at han havde det for godt derinde, og ikke ville ud, men han kom ud, og han kom jo så bare den dag han synes han skulle have fødselsdag.. 

Så mon ikke din prinsesse også kommer den dag hun mener hun har fødselsdag 

Anmeld

14. marts 2012

Nitz - <3 David

LineSchack skriver:

hej alle i dejlige piger

Jeg er idag 39+4 og er virkelig ved at være desperat efter at komme igang med min fødsel da jeg virkelig ikk kan udstå en dag mere med alle de her gener...Jeg har utrolig meget slimet udflåd og kan fjerne det hvert 5 min. ellers løber det nærmest ned ad benene. jeg skal tisse bogstavelig talt hvert 5 min. Jeg har så sindsygt meget mavesyre at jeg efterhånden intet kan spise. plus en ordenlig omgang bækkenløsning så jeg hellere ikk kan komme ud af lejligheden...( sorry brokket) jeg elsker selvf at mærke min lille datter, og hvert evig eneste bevægelse der kommer fra hende. Jeg elsker tanken om  noget så smukt kan ligge inde i min mave.. og der er også utrorlig mange dejlige ting ved at være gravid, såsom at det er livets største gave..og jeg er hellere ikk af den tro at noget så ubeskriveligt vidunderligt kommer til en uden kamp og smerte...

Men for at komme til sagen, er der nogle gode gammle husråd til at sætte fødslen igang, er ligeglad hvad der skal til. Alle råd kan bruges.. På forhånd tusind tak for hjælpen... 

Nu har jeg ikke læst de andre svar.. Men Sex, massage, eller/og ud og gå en go lang tur

Da jeg i min graviditet gik til fysioteapeut sagde hun at hun ikke kunne gi mig for meget massage, for der var risiko for at man kunne sætte fødslen igang..
Så det er en go undskyldning for at få kæresten/manden til at gi en ordenlig omgang krops massage..

Anmeld

14. marts 2012

Vores kærlighedsbarn

LineSchack skriver:

hej alle i dejlige piger

Jeg er idag 39+4 og er virkelig ved at være desperat efter at komme igang med min fødsel da jeg virkelig ikk kan udstå en dag mere med alle de her gener...Jeg har utrolig meget slimet udflåd og kan fjerne det hvert 5 min. ellers løber det nærmest ned ad benene. jeg skal tisse bogstavelig talt hvert 5 min. Jeg har så sindsygt meget mavesyre at jeg efterhånden intet kan spise. plus en ordenlig omgang bækkenløsning så jeg hellere ikk kan komme ud af lejligheden...( sorry brokket) jeg elsker selvf at mærke min lille datter, og hvert evig eneste bevægelse der kommer fra hende. Jeg elsker tanken om  noget så smukt kan ligge inde i min mave.. og der er også utrorlig mange dejlige ting ved at være gravid, såsom at det er livets største gave..og jeg er hellere ikk af den tro at noget så ubeskriveligt vidunderligt kommer til en uden kamp og smerte...

Men for at komme til sagen, er der nogle gode gammle husråd til at sætte fødslen igang, er ligeglad hvad der skal til. Alle råd kan bruges.. På forhånd tusind tak for hjælpen... 

"Hård" sex, altså virkelig gå-på agtigt! Jeg fik voldsomme veer lige pludselig efter hård sex, de kom fra nowhere, vi plejede at have normal sex uden nogen form for virkning bagefter, så læste jeg på en engelsk side at hård sex kunne bidrage til veer.. havde ingen veer eller optræk før sex, så gik vi rigtig til den og samme dag havde jeg min bebs i armene, så helt klart gå til den på lagerne, selvom det er hårdt! det virker åbenbart..

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

MaleneF skriver:

Jeg gik selv 16 dage over tid, så forstår udemærket godt din utålmodighed..  Sagde også bare at han havde det for godt derinde, og ikke ville ud, men han kom ud, og han kom jo så bare den dag han synes han skulle have fødselsdag.. 

Så mon ikke din prinsesse også kommer den dag hun mener hun har fødselsdag 

men jo prinsessen kommer når hun vil..

de små prutfiser har det bare for godt, og lever det fede liv...

moren sys bare godt snart hun må vælge en dato... hun skal nok blive forkælet på sin fødselsdag...

jo før jo bedre

Anmeld

14. marts 2012

LineSchack

Nitz - <3 David skriver:

Nu har jeg ikke læst de andre svar.. Men Sex, massage, eller/og ud og gå en go lang tur

Da jeg i min graviditet gik til fysioteapeut sagde hun at hun ikke kunne gi mig for meget massage, for der var risiko for at man kunne sætte fødslen igang..
Så det er en go undskyldning for at få kæresten/manden til at gi en ordenlig omgang krops massage..

haha, jeg prøver og logge ham til at massere mig...men tror ikk han er ligeså enig som jeg om at det er en go ide ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.