Har I drukket Pepsi Max under jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

mizz-lillemor06

AnnaKJ skriver:

Normalt ville jeg holde mig til alm pepsi, men det har jeg jo ikke lige

jamen det har heller ikke nogen betydning. selvfølgelig skal du ikke kun drikke cola men engang i mellem betyder ingenting. jeg har to sunde og raske børn og jeg kan IKKE undvære min cola.  så nyd du en cola og være glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Sesse89

Ja det har jeg.

Anmeld

12. marts 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Ja spørgsmålet er jo enkelt

Er fuldstændig splittet af idag - har sovet indtil nu bare for at glemme

Nu sidder jeg her i min seng og har bare mega lyst til den iskolde pepsi max der står i mit køleskab, men er så nervøs for at drikke den. Har slet ikke drukket pepsi max i min graviditet og det er jo på grund af det der aspertam (staves?) - kan der ske noget ved en enkelt pepsi max?

Jeg gjorde det først da jeg var ovre 1 trimester men ellers har jeg gjort engang i mellem. Var udelukkende pga coffein jeg ventede, for ved fra min uddannelse hvor lidt de kommer i af søde stoffet. Svarer til et sukkerkorn, så er ikke bange for at drikke light

Anmeld

12. marts 2012

Rockertand

AnnaKJ skriver:

Nu sidder jeg her i min seng og har bare mega lyst til den iskolde pepsi max der står i mit køleskab, men er så nervøs for at drikke den. Har slet ikke drukket pepsi max i min graviditet og det er jo på grund af det der aspertam (staves?) - kan der ske noget ved en enkelt pepsi max?

Godt nok skal man tænke over, hvad man gør, meeeeennnn.....rolig nu.

Jeg tror, at der er flere Pepsi Max-afhængige herinde, jeg er i hvert fald én af dem, og jeg drikker Pepsi Max hver dag. Hverken min fertilitet eller graviditeter har taget skade af mit indtag, alt med måde. 

Anmeld

12. marts 2012

Levi&LilysMor

AnnaKJ skriver:

Nu kan jeg ikke lide pepsi max, men er sikker på til familie fødselsdage at jeg har fået nogle stykker da jeg var gravid, og min dreng har det perfekt... der sker altså ikke noget ved det  Man skal jo i forvejen drikke og spise med måde

Anmeld

12. marts 2012

Janni.

Skål..!! 

Anmeld

12. marts 2012

Maja_4000

Ja ! Jeg drak både Pepsi Max og Coca Cola Light .. Og Caroline har ikke taget skade

Anmeld

12. marts 2012

AnneBJ

Jeg drak det dagligt! Da jeg var gravid (i 2010/2011) var det meget fremme at det øgede risikoen for at føde før tid, samt at børnene var små... Jeg fødte 41+4 og kun fordi jeg blev sat i gang, og min søn vejede 3730 g...

Anmeld

12. marts 2012

otlitrom

AnneBJ skriver:

Jeg drak det dagligt! Da jeg var gravid (i 2010/2011) var det meget fremme at det øgede risikoen for at føde før tid, samt at børnene var små... Jeg fødte 41+4 og kun fordi jeg blev sat i gang, og min søn vejede 3730 g...

i er også nogle være ravnemødre, Anne!

Jeg drikker pepsi max.. Også til morgenmad, haha... Det er en af de få ting jeg har lyst til at drikke, og det var det også, da jeg var gravid med Boas.

Anmeld

12. marts 2012

smokin

Aspartam findes jo i mange ting og skal indtages i voldsomme mængder før det har mulig bivirkning - her snakker vi altså 8 liter sodavand om Dagen i mange år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.