Otto 1 år + opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Elvers

Hej skønne piger!

Så begynder rosinerne i pølseenden også at blive et år  Og hvor er det vildt! for et år siden troede jeg aldrig at jeg ville leve til denne dag kom, for hold da op et år det har været... Men vi står her et år senere med en dreng, der er sin helt egen på godt og på ondt (mest godt selvfølgelig), og en mor der har udviklet sig på det personlige plan pga. de udfordringer vi har haft, og det er alligevel en gave!

Vi er jo flyttet til Viborg, og det er sgu fantastisk! Otto nyder at have mere plads at boltre sig på, og hver gang terrassedøren bliver åbnet, er han der hurtigere end lynet og vil ud i haven, så det bliver fantastisk, når vejret bliver til at man bare kan gå ud og ind, uden at skulle pakkes ind i alt det forfærdelige overtøj!

Otto tog sine første skridt nogle dage inden han blev 11 måneder, og i denne weekend, der skrottede han at kravle, og går nu rundt og rundt og rundt i huset, og hviner af vellyst der er virkelig en forskel at mærke her fra kravlen til gåen -  han kan bare bedre følge med!

I forhold til vores indlæggelse på Bispebjerg er vi blevet henvist videre til Risskovs tilsvarende afdeling, men det er altså ikke en succes... det er et meget anderledes sted, og hende "forkvinden"(håber ikke nogen kender hende) hun er noget hellig, og det er slet ikke mig. Jeg ved godt, at vi er til møder på Risskov for Ottos skyld, men jeg kan ikke se, at han skal få mere ud af den afdeling, end vi har fået på Bispebjerg, så vi bliver nok udsluset ganske langsomt! Vi har derimod haft en fantastisk oplevelse med Viborg sygehus, som så det meget relevant at kigge nærmere på ham fysisk. Lægen sagde, at han ikke troede de ville finde noget, men at de hellere måtte bruge udelukkelsesmetoden, for at konstatere, at der ikke er noget galt. Så den 18. april skal Otto MR-scannes, og det er vi spændte på, bl.a. fordi det foregår i fuld narkose. Men endelig sker der noget, efter vi i et år nu har plaget om at få ham undersøgt. Grunden til vi gerne vil have ham undersøgt er, at vi stadig har koliklignende skrigeture om natten, hvor han er som besat, og slet ikke kan finde ro, og han er så stærk efterhånden, at det er svært at holde ham, når han har det sådan Vi mistænker stadig maven, så nu må vi se, om sygehuset vil undersøge den region også ellers er det hypersensitiviteten, der gør, at han reagerer så voldsomt på ubehag i kroppen...

Nå men kort tilbage til Viborg, så er det ret hyggeligt at bo et sted, hvor man kan støde på nogle baby.dk'ere, når man handler ind i nærbutikken  BILKA  og jeg håber, at mor her får taget sig sammen til at blive mindre nervøs ved bilkørsel, og mindstemanden mindre anspændt, så vi kan komme til Århus, når der er arrangementer dér!

Og til sidst, så skal der selvfølgelig nogle billeder til fra Ottos fødseldag

Tak, hvis du læste med så langt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Sofia

Dejligt med update

Det ser bare ud til at være et skønt sted i bor, med udgang til egen have, hvor fantastisk, gid det var mig. Er det et rækkehus, og er det noget I har købt? Vi bor pt. på 3. sal i en lejl der ingen baggård har, såååå træls. Så nu leder vi efter ny lejl i Aalborg og håber at få noget på 1. sal eller aller helst i stuen og MED baggård! Så må det gå for et års tid eller halvandet og derefter når min kæreste bliver færddiguddannet og får job kan vi forhåbentlig købe noget i samme stil med jeres og få både have og terasse og det hele jubii!

Han er en lille charmetrold ham Otto, skønne billeder!!

Det er noget af en omgang I har været igennem, jeg glæder mig til at høre hvad MR scanningen viser, eller "glæde" er måske ikke det rette ord, men kunne ikke lige komme på andet. Jeg synes det er rigtig godt der bliver taget hånd om det og foretaget en undersøgelse.

Kh.

Anmeld

12. marts 2012

Elvers

Sofia skriver:

Dejligt med update

Det ser bare ud til at være et skønt sted i bor, med udgang til egen have, hvor fantastisk, gid det var mig. Er det et rækkehus, og er det noget I har købt? Vi bor pt. på 3. sal i en lejl der ingen baggård har, såååå træls. Så nu leder vi efter ny lejl i Aalborg og håber at få noget på 1. sal eller aller helst i stuen og MED baggård! Så må det gå for et års tid eller halvandet og derefter når min kæreste bliver færddiguddannet og får job kan vi forhåbentlig købe noget i samme stil med jeres og få både have og terasse og det hele jubii!

Han er en lille charmetrold ham Otto, skønne billeder!!

Det er noget af en omgang I har været igennem, jeg glæder mig til at høre hvad MR scanningen viser, eller "glæde" er måske ikke det rette ord, men kunne ikke lige komme på andet. Jeg synes det er rigtig godt der bliver taget hånd om det og foretaget en undersøgelse.

Kh.

Vi kommer også fra en lejlighed på 3. sal på Vesterbro i Kbh, til et hus med have og to terasser i Viborg! Det er det bedste bytte det er et hus vi har købt, og det er ikke et rækkehus... Vi har en sti som nabo til den ene side, og bagsiden af nabohuset ligger ind mod vores, så haven er ugeneret, når hækken på et tidspunkt bliver grøn Det ligger på Viborgs egen Westeria Lane (synes vi selv), og her ånder af fred og ro - det er skønt!!! og så er der bare stor forskel på 80 og 136 kvm! Og så skulle vi endda have givet det samme for lejligheden som for huset, hvis vi ville købe den 

Jeg håber i finder en lejlighed, der ligger som i ønsker!! Det ville være luksus med en lille gårdhave eller baggård det bliver spændende at flytte hva'? Så skal du helle ikke så tidligt op

Ja, det er dejligt der bliver taget hånd om os og vores udfordringer, så jeg glæder mig også til resultatet af den scanning! Kommer med up-date, når det er

Anmeld

12. marts 2012

AnneBJ

Tillykke med det første år - sikke ét hva'?! Det er godt at Otto endelig skal scannes, jeg er spændt på at høre resultatet!

Jeres hus ser bare megafedt ud, kan godt forstå I er glade for at være flyttet!

Hvor er han sej at han allerede går!!

Anmeld

12. marts 2012

Janni.

Skøn update, han er altså for lækker.

Nu hvor i er flyttet til Viborg, har i så været på borgvold? Skønt område, synes jeg.

Jeg er gammel viborg pige. 

Anmeld

13. marts 2012

Elvers

AnneBJ skriver:

Tillykke med det første år - sikke ét hva'?! Det er godt at Otto endelig skal scannes, jeg er spændt på at høre resultatet!

Jeres hus ser bare megafedt ud, kan godt forstå I er glade for at være flyttet!

Hvor er han sej at han allerede går!!

Tak Anne! Ja sikken et år... Glæder mig til han kan fortælle hvad der er galt

Jeg er også spændt på resultatet af scanningen, og håber på, der er en forklaring, men samtidig at han ikke fejler noget! 

Huset ER fedt, og forholdsvis nyt, så vi har kun skulle male... Det har været luksus 

Glæd dig til Lixen begynder at gå, det er det vildeste  Lige pluselig, så er du ikke alene nogen steder i dit hjem 

Held og lykke med eksamen i dag!!! 

Anmeld

13. marts 2012

Elvers

Janni. skriver:

Skøn update, han er altså for lækker.

Nu hvor i er flyttet til Viborg, har i så været på borgvold? Skønt område, synes jeg.

Jeg er gammel viborg pige. 

Tak 

Nej det har vi ikke, men vil da straks undersøge, hvad det er for noget tror der er meget i området vi skal have udforsket!!

Hvor bor du nu så?

Anmeld

27. marts 2012

DK

Ihh jeg vil da OGSÅ til Viborg og støde ind i jer! Jeres hus ser super lækkert ud! Så dejligt.

Det lyder vildt hårdt med alt det med Otto's mave. Jeg håber de snart kan give jer et endeligt svar.  Og at det hele går i orden, ikke mindst!!

Men super skøn ser han jo ud! Så dejlig! Stort tillykke med hans 1. år! 

Anmeld

27. marts 2012

Elvers

DK skriver:

Ihh jeg vil da OGSÅ til Viborg og støde ind i jer! Jeres hus ser super lækkert ud! Så dejligt.

Det lyder vildt hårdt med alt det med Otto's mave. Jeg håber de snart kan give jer et endeligt svar.  Og at det hele går i orden, ikke mindst!!

Men super skøn ser han jo ud! Så dejlig! Stort tillykke med hans 1. år! 

Tusind tak Ditte!

Ja, jeg håber der er nogen der snart kan give en forklaring på det mavebøvl!

Kom endelig til Viborg - der er jo ikke så langt fra Horsens  (håber jeg husker rigtigt)

Anmeld

28. marts 2012

Mettemus

Ih han er altså bare så dygtig til at gå! Han har jo nærmest overhalet Laurits inden om. Elsker billedet med kosten - hvor er han bare sød og charmerende.

Huset ser lækkert ud! Kan godt forstå i endte der i stedet for i Jebjerg - der findes vist ikke noget tilsvarende i den by

Hvor lyder det bare godt de er så gode ved jer på Viborg Sygehus. Det må give en dejlig tryghed, når det nu også er det der er tættest på. Kom endelig med en update når de forhåbentligt finder en årsag til skrigeturerne ved den scanning. Men puha et forløb i har haft! Kan godt forstå hvis i bare gerne snart vil videre. Men er der ikke flest gode dage nu?

Psst! Jeg handler også jævnligt i Bilka i Viborg, så det kan være vi også støder ind i jer. Der er dog overhængende risiko for at jeg distræt tåger rundt i min egen indkøbsverden og ikke opdager noget som helst, så du skal love at sige hej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.