Mettemus skriver:
Ih han er altså bare så dygtig til at gå! Han har jo nærmest overhalet Laurits inden om. Elsker billedet med kosten - hvor er han bare sød og charmerende.
Huset ser lækkert ud! Kan godt forstå i endte der i stedet for i Jebjerg - der findes vist ikke noget tilsvarende i den by
Hvor lyder det bare godt de er så gode ved jer på Viborg Sygehus. Det må give en dejlig tryghed, når det nu også er det der er tættest på. Kom endelig med en update når de forhåbentligt finder en årsag til skrigeturerne ved den scanning. Men puha et forløb i har haft! Kan godt forstå hvis i bare gerne snart vil videre. Men er der ikke flest gode dage nu?
Psst! Jeg handler også jævnligt i Bilka i Viborg, så det kan være vi også støder ind i jer. Der er dog overhængende risiko for at jeg distræt tåger rundt i min egen indkøbsverden og ikke opdager noget som helst, så du skal love at sige hej 

Ja det er gået så stærkt med at gå! Der altså et eller andet over den dag, hvor man kan tage sin barn i hånden og gå ved siden af hinanden
Jeg er også glad for, at vi valgte at bo i Viborg og ikke i Jebjerg 
Jo, der er flest gode dage, men det er vores nætter, der er så djævelsk dårlige med skrigeture og gråd 
Det kunne være hyggeligt at støde ind i jer i Bilka! Jeg lover at sige hej, når jeg ser jer!
Anmeld