Har I nogensinde prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Mira0911

Zafir skriver:

HVad er det for en opdatering du har`fået og hvad er det for en telefon?

Det er HTC XL Beat Audio... Det var en Android software 4 komma et eller andet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Mira0911

2børn2 skriver:

Fordi det har været en system opdatering, så mister man alt..

Har jeg også prøvet, selvom der stod at man skulle huske at tage back up af alt, så tænkte jeg arhh... der sker nok ikke noget..

Men det er fordi det er en fuld systemopdatering af firmware... hvis du har android har du sikkert fået den helt nye 4.0 opdatering...

Lidt lige som at sætte et nyt styresystem i computeren...

Ja 4.0 Android... 

Førhen har jeg aldrig mistet billeder og kontakter... Og blev ikke spurgt om back up den aften... Har heller ikke oplevet det de andre gange at blive spurgt om det... 

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Der er jo sider på nettet hvor du kan gemme dine billeder. Uploade dem direkte fra din telefon og til album.

http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/ECE1042343/her-kan-du-gemme-og-dele-dine-billeder-og-filer-gratis/

Gør det til en rutine en gang om ugen at gemme alt vigtigt. Softwareopdateringer er en usikker gren at bevæge os rundt på

Så det er faktisk nemmere at gemme via det link du har lagt ind i stedet for at synkronisere? 

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

FrkZier skriver:

jeg snakkede faktisk lige med min kæreste om det igår (han er elektroniknørd med stort E!) hvor han bare siger: ja så kan folk jo lære at lave backups.. og det har han vel ret i, men tror bare ikke særlig mange tænker over det, FØR tingene ER væk (gør jeg ihvertfald ikke)

Men jeg blev ikke spurgt om en backup overhovedet den aften... 

Og husker heller ikke at jeg er blevet spurgt om det før... 

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

debbie19 skriver:

min kæreste og jeg. vi har samme mobil og opdateret begge den aften. ved ham skete der intet så jeg blev faktisk ret gal på min mobil haha

Så det skete ved dig? Blev du spurgt om backup? 

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

Benjamins'mor skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken smartphone du Har, men jeg mister alle mine billeder hver gang jeg opdatere min iPhone.

Det er en HTC jeg har... Har aldrig været udsat for at miste billeder og kontakter når jeg har fået opdateret softwaren førhen... 

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

Zafir skriver:

Det er ikke altid man mister alt ved en fuldstændig system opdatering på android Jeg har været igennem 4 systemopdateringer og der er ikke sket noget. Det har Mira sikkert også - da hun også har haft Android i en rum tid, tror jeg

Meeeen altså - 4.0 skulle være rimelig omfattende. Så det er meget spændende

Har haft Android i laaaaaang tid og har aldrig prøvet før at miste billeder og kontakter... 

Anmeld

12. marts 2012

2børn2

Zafir skriver:

Me

Det er ikke altid man mister alt ved en fuldstændig system opdatering på android Jeg har været igennem 4 systemopdateringer og der er ikke sket noget. Det har Mira sikkert også - da hun også har haft Android i en rum tid, tror jeg

Meeeen altså - 4.0 skulle være rimelig omfattende. Så det er meget spændende

Okay... Men tror det er fordi denne er lidt større..

Jeg fik 4.0 på min Eee pad for 14 dage siden og hold kæft hvor er den lækker... Har været nødt til at investere i ny telefon (Samsung galaxy S II) da de har valgt IKKE at tage min telefon (htc desire) med på opdateringslisten.
glæder mig til begge dele

Anmeld

12. marts 2012

Mira0911

Okay... Men tror det er fordi denne er lidt større..

Jeg fik 4.0 på min Eee pad for 14 dage siden og hold kæft hvor er den lækker... Har været nødt til at investere i ny telefon (Samsung galaxy S II) da de har valgt IKKE at tage min telefon (htc desire) med på opdateringslisten.
glæder mig til begge dele

Skulle der stå iPad? Eller hvad er Eee pad? 

Anmeld

12. marts 2012

2børn2

Mira0911 skriver:

Skulle der stå iPad? Eller hvad er Eee pad? 

Nej ikke Ipad... Er ikke til æbler . Jeg har en Asus Eeepad.... Super legetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.