Har I nogensinde prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Mira0911

Månsson skriver:

Måske der er forskel på hva den konfigurere?? Aner det ik ku bare forestille mig det var noget i den dur

Ja det kan da godt være... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

debbie19

min kæreste og jeg. vi har samme mobil og opdateret begge den aften. ved ham skete der intet så jeg blev faktisk ret gal på min mobil haha

Anmeld

12. marts 2012

Zafir

HVad er det for en opdatering du har`fået og hvad er det for en telefon?

Anmeld

12. marts 2012

Benjamins'mor

Nu ved jeg ikke hvilken smartphone du Har, men jeg mister alle mine billeder hver gang jeg opdatere min iPhone.

Anmeld

12. marts 2012

2børn2

Mira0911 skriver:

Jeg har aldrig været udsat for det før efter jeg har fået smartphone... ALDRIG!!! Men det skulle så ske idag... 

Efter jeg havde fået tlf opdateret med den nyeste softwareopdatering, kom der jo end masse nye spændende ting til... 

Udover det har jeg mistet alle billeder  (Havde nogle skide gode billeder af tøserne) 

Og mistet alle kontakter på min tlf.... 

Hvordan kan det ske lige pludselig?? Sådan har det aldrig været førhen når jeg opdaterede software.... Hmm.... 

Jeg ved så at jeg bare skal have taget mig sammen til at får synkroniseret (Hedder det vel!?) det så det er på computeren....

Ville ikke rigtig noget med indlægget... 

Fordi det har været en system opdatering, så mister man alt..

Har jeg også prøvet, selvom der stod at man skulle huske at tage back up af alt, så tænkte jeg arhh... der sker nok ikke noget..

Men det er fordi det er en fuld systemopdatering af firmware... hvis du har android har du sikkert fået den helt nye 4.0 opdatering...

Lidt lige som at sætte et nyt styresystem i computeren...

Anmeld

12. marts 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Jeg har aldrig været udsat for det før efter jeg har fået smartphone... ALDRIG!!! Men det skulle så ske idag... 

Efter jeg havde fået tlf opdateret med den nyeste softwareopdatering, kom der jo end masse nye spændende ting til... 

Udover det har jeg mistet alle billeder  (Havde nogle skide gode billeder af tøserne) 

Hvordan kan det ske lige pludselig?? Sådan har det aldrig været førhen når jeg opdaterede software.... Hmm.... 

Jeg ved så at jeg bare skal have taget mig sammen til at får synkroniseret (Hedder det vel!?) det så det er på computeren....

Der er jo sider på nettet hvor du kan gemme dine billeder. Uploade dem direkte fra din telefon og til album.

http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/ECE1042343/her-kan-du-gemme-og-dele-dine-billeder-og-filer-gratis/

Gør det til en rutine en gang om ugen at gemme alt vigtigt. Softwareopdateringer er en usikker gren at bevæge os rundt på

Anmeld

12. marts 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

jeg snakkede faktisk lige med min kæreste om det igår (han er elektroniknørd med stort E!) hvor han bare siger: ja så kan folk jo lære at lave backups.. og det har han vel ret i, men tror bare ikke særlig mange tænker over det, FØR tingene ER væk (gør jeg ihvertfald ikke)

Anmeld

12. marts 2012

Zafir

Jeg har lige dimset lidt med det, - fordi jeg også lige fik den nye opdatering (som jeg nemlig glæder mig HELT vildt til yay).

Du kan altid gå ned og trykke på menu og sig eksporter til sd kortet, når du står inde i kontakter.

Derudover, har jeg alle mine kontakter oprettet på min google konto, da jeg også bruger min google konto som min kalender. - Måske var det en mulighed? Så har du også adgang til dem alle steder fra og ikke kun på din telefon.

Men altså - jeg har både mine kontakter på min google konto også har jeg lavet en backup.

Så altså - det er sådan du laver en backup - men nu er det jo nok for sent. Det er altid en dum idé, at gemme kontakter på telefonen eller simkortet, da det er alt for usikkert et sted at gemme dem.

Men altså - hvis det er ANDROID 4.0 der er ved at komme på min fon nu,- er det MEGET spændende, fordi deres tilgængelighed for blinde og svagtseende (efter ´hvad rygtebørsen siger) skulle være nået op på niveau med iPhone og det betyder at jeg måske skal til at undervise i brug af Android telefoner til mine 'kunder' på arbejdet spppppææææændende

Anmeld

12. marts 2012

Zafir

FrkZier skriver:

jeg snakkede faktisk lige med min kæreste om det igår (han er elektroniknørd med stort E!) hvor han bare siger: ja så kan folk jo lære at lave backups.. og det har han vel ret i, men tror bare ikke særlig mange tænker over det, FØR tingene ER væk (gør jeg ihvertfald ikke)

Så er der jo det gammelkendte ordsprog:

Rigtige mænd(og damer - tilføjet af mig) tager ikke backup, de græder ...

OOOOOG efter blandt andet en eksamens opgave der lå på en harddisk der døde, så HAR jeg nu lært at det er nemmere at lave backup end at tørre øjnene og genskabe. Så jeg er enig med din mand og jeg er OGSÅ elektronik nørd med MEGA E

MEEEEN - så er det jo at mange ikke VED hvordan de laver backup og skal have vejledning i at gøre det nemmest. - Så det er blandt andet det jeg gør på mit arbejde OG det jeg har gjort i tråden her, for der er ingen grund til at bashe folk i hovedet når de er kede af det, - det har jeg lært - men lære dem, hvad de skal gøre, så det ikke sker igen

Anmeld

12. marts 2012

Zafir

2børn2 skriver:

Fordi det har været en system opdatering, så mister man alt..

Har jeg også prøvet, selvom der stod at man skulle huske at tage back up af alt, så tænkte jeg arhh... der sker nok ikke noget..

Men det er fordi det er en fuld systemopdatering af firmware... hvis du har android har du sikkert fået den helt nye 4.0 opdatering...

Lidt lige som at sætte et nyt styresystem i computeren...

Det er ikke altid man mister alt ved en fuldstændig system opdatering på android Jeg har været igennem 4 systemopdateringer og der er ikke sket noget. Det har Mira sikkert også - da hun også har haft Android i en rum tid, tror jeg

Meeeen altså - 4.0 skulle være rimelig omfattende. Så det er meget spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.