Jeg har lige dimset lidt med det, - fordi jeg også lige fik den nye opdatering (som jeg nemlig glæder mig HELT vildt til

yay).
Du kan altid gå ned og trykke på menu og sig eksporter til sd kortet, når du står inde i kontakter.
Derudover, har jeg alle mine kontakter oprettet på min google konto, da jeg også bruger min google konto som min kalender. - Måske var det en mulighed? Så har du også adgang til dem alle steder fra og ikke kun på din telefon.
Men altså - jeg har både mine kontakter på min google konto også har jeg lavet en backup.
Så altså - det er sådan du laver en backup - men nu er det jo nok for sent. Det er altid en dum idé, at gemme kontakter på telefonen eller simkortet, da det er alt for usikkert et sted at gemme dem.
Men altså - hvis det er ANDROID 4.0 der er ved at komme på min fon nu,- er det MEGET spændende, fordi deres tilgængelighed for blinde og svagtseende (efter ´hvad rygtebørsen siger) skulle være nået op på niveau med iPhone og det betyder at jeg måske skal til at undervise i brug af Android telefoner til mine 'kunder' på arbejdet

spppppææææændende
Anmeld