Har I nogensinde prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Mira0911

Jeg har aldrig været udsat for det før efter jeg har fået smartphone... ALDRIG!!! Men det skulle så ske idag... 

Efter jeg havde fået tlf opdateret med den nyeste softwareopdatering, kom der jo end masse nye spændende ting til... 

Udover det har jeg mistet alle billeder  (Havde nogle skide gode billeder af tøserne) 

Og mistet alle kontakter på min tlf.... 

Hvordan kan det ske lige pludselig?? Sådan har det aldrig været førhen når jeg opdaterede software.... Hmm.... 

Jeg ved så at jeg bare skal have taget mig sammen til at får synkroniseret (Hedder det vel!?) det så det er på computeren....

Ville ikke rigtig noget med indlægget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

debbie19

Jeg har aldrig været udsat for det før efter jeg har fået smartphone... ALDRIG!!! Men det skulle så ske idag... 

Efter jeg havde fået tlf opdateret med den nyeste softwareopdatering, kom der jo end masse nye spændende ting til... 

Udover det har jeg mistet alle billeder  (Havde nogle skide gode billeder af tøserne) 

Hvordan kan det ske lige pludselig?? Sådan har det aldrig været førhen når jeg opdaterede software.... Hmm.... 

Jeg ved så at jeg bare skal have taget mig sammen til at får synkroniseret (Hedder det vel!?) det så det er på computeren....

jeg var ude for det samme for et par uger siden virkelig træls... man mister alt

Anmeld

11. marts 2012

L&V

Mira0911 skriver:

der er to muligheder enten har det været en ugyldig opdatering (virus) eller også har der stået i opdateringen at den konfigurere din telefon.. super øv

Anmeld

11. marts 2012

Mira0911

debbie19 skriver:

jeg var ude for det samme for et par uger siden virkelig træls... man mister alt

Jeg er virkelig øv øv over det... Troede ikke det kunne ske... Det kan det så... 

Anmeld

11. marts 2012

Mira0911

Månsson skriver:

der er to muligheder enten har det været en ugyldig opdatering (virus) eller også har der stået i opdateringen at den konfigurere din telefon.. super øv

Oh yes.... Den skrev faktisk konfigurere....! Og det jeg tænkte jeg ikke videre over.... 

Anmeld

11. marts 2012

L&V

Mira0911 skriver:

Oh yes.... Den skrev faktisk konfigurere....! Og det jeg tænkte jeg ikke videre over.... 

Nej der står jo os bare alt muligt jeg læser det heller aldrig igennem må jeg indrømme

Anmeld

11. marts 2012

Mira0911

Månsson skriver:

Nej der står jo os bare alt muligt jeg læser det heller aldrig igennem må jeg indrømme

De andre gange den har "konfigureret" er der ikke sket noget... Så under det lige pludselig gør idag... 

Du er ikke den eneste - Jeg læser heller ikke altid vilkårene! 

Anmeld

11. marts 2012

L&V

Mira0911 skriver:

De andre gange den har "konfigureret" er der ikke sket noget... Så under det lige pludselig gør idag... 

Du er ikke den eneste - Jeg læser heller ikke altid vilkårene! 

Måske der er forskel på hva den konfigurere?? Aner det ik ku bare forestille mig det var noget i den dur

Anmeld

11. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Den plejer at advare om den slags inden du får opdateret software, det har min i hvertfald altid gjort. Den spurgte om jeg var sikker og om jeg havde husket at lave backup.

Det min største frygt, når jeg opdatere software på min mobil, at hjemme backup, det er rigtig øv!

Anmeld

11. marts 2012

Mira0911

Fru Skovrup skriver:

Den plejer at advare om den slags inden du får opdateret software, det har min i hvertfald altid gjort. Den spurgte om jeg var sikker og om jeg havde husket at lave backup.

Det min største frygt, når jeg opdatere software på min mobil, at hjemme backup, det er rigtig øv!

Den spurgte slet ikke til noget backup.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.