hvordan finder jeg en barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

An&Jo

Anirak skriver:

Jeg ville sætte sedler op i butikker i nærheden af dig, når du er flyttet.

Denne side er også god, hvor du selv kan lave et opslag.
Jeg fandt f.eks. hende her fra Aalborg: http://www.ung-i-huset.dk/dk/nanny/22287/Default.aspx

jeg må ud og forsøge med nogle sedler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

An&Jo

Jibbe skriver:

Altså jeg har verdens bedste barnepige. Hun bor i Aalborg - lige på den anden side af Nørresundbybroen. Og jeg kan jo høre hende om hun var frisk på lidt ekstra vagter. Hun passer min søn hver 2 weekend hver anden måned. Hun er 22 og elsker børn!! Hun er så god og rolig ogpligtopfyldende. Min søn elsker hende.
Jeg går også snart på barsel (om 2 måneder) og vil derfor ikke have så meget brug for hende mere.
(altså hun er min søster, men jeg har ingen og jeg mener ingen skrupler med at overlade min søn til hende i mange timer på en dag!)

når hun er så gammel, hvad ville hun så forvente i løn??

Anmeld

11. marts 2012

Jibbe

An&Jo skriver:

når hun er så gammel, hvad ville hun så forvente i løn??

Tja omkring 75 kr i timen tror jeg. Jeg er lidt i tvivl. Vi har bare en fast pris vi giver hende pr weekend (som så både kan være en lang vagt + 1 kort eller 2 korte). Men hvis jeg skulle give en barnepige en fasttime pris ville min smertegrænse gå ved 75 kr timen. De betaler jo ikke skat af det. Og det svarer alligevel til en timeløn på 130 kr hvor man betaler 42% i skat... Så måske man også kunne foreslå 70 kr i timen...

Anmeld

11. marts 2012

TNBC

An&Jo skriver:

det vil jeg gøre..

og nej der er jo ikke så langt, men det kommer jo os an på hvor i Aalborg man bor, og jeg har ingen bil, så har jo heller ikke mulighed for at hente hende eller køre hende tilbage hvis det er..

du kan også prøve Ung-i-huset.dk

der er både barnepiger og aupair.. og der har jeg fundet min familie(live-in au pair) men jeg er sikker på at du sagtens kan finde en sød pige derinde, og de er ikke helt unge piger..

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Jibbe skriver:

Tja omkring 75 kr i timen tror jeg. Jeg er lidt i tvivl. Vi har bare en fast pris vi giver hende pr weekend (som så både kan være en lang vagt + 1 kort eller 2 korte). Men hvis jeg skulle give en barnepige en fasttime pris ville min smertegrænse gå ved 75 kr timen. De betaler jo ikke skat af det. Og det svarer alligevel til en timeløn på 130 kr hvor man betaler 42% i skat... Så måske man også kunne foreslå 70 kr i timen...

pyha, så "høj" løn har jeg aldrig fået som barnepige.. men nu havde jeg også rigtig mange timer hver måned dengang..

nu vil det her handle om 4 timer maks om ugen, ville man kunne sætte en fast månedspris sammen med hende måske??

Anmeld

11. marts 2012

Jibbe

An&Jo skriver:

pyha, så "høj" løn har jeg aldrig fået som barnepige.. men nu havde jeg også rigtig mange timer hver måned dengang..

nu vil det her handle om 4 timer maks om ugen, ville man kunne sætte en fast månedspris sammen med hende måske??

Sender dig lige en pb.

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Jibbe skriver:

Sender dig lige en pb.

det er iorden..

Anmeld

12. marts 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

havde jeg tænkt på, men det skal jeg vel ikke gøre før jeg flytter??

Nej, bare vent til efter

Anmeld

12. marts 2012

sarahb

Babysitter.dk
Super side!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.