hvordan finder jeg en barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

An&Jo

Jeg vil gerne ud og finde mig en ung pige, som kunne tage Johannes et par timer af gangen, et par gange om ugen, så jeg kunne komme ind og træne..

Hun skal faktisk bare lege med ham en times tid, og så lægge ham i seng, men derfor vil jeg gerne have en der ikke er alt for ung, jeg skal nemlig gerne kunne stole på hende..

Jeg tænker at finde en der bor i Aalborg, men samtidig tænker jeg at det måske var smart at vente til vi er flyttet, og så finde en der bor i Nørresundby, så der ikke er så langt for hende..

Hvad tænker i?? både af alder og løn, og hvordan man finder hende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

Jeg vil gerne ud og finde mig en ung pige, som kunne tage Johannes et par timer af gangen, et par gange om ugen, så jeg kunne komme ind og træne..

Hun skal faktisk bare lege med ham en times tid, og så lægge ham i seng, men derfor vil jeg gerne have en der ikke er alt for ung, jeg skal nemlig gerne kunne stole på hende..

Jeg tænker at finde en der bor i Aalborg, men samtidig tænker jeg at det måske var smart at vente til vi er flyttet, og så finde en der bor i Nørresundby, så der ikke er så langt for hende..

Har Ungdomsskolen i Aalborg ikke haft et kursus? Det har vi i hvert fald i min by, og det er unge, som har lært en masse om børn, gode legeideer, og alt om hvordan man passer små børn 

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

nannafrederiksen skriver:

Har Ungdomsskolen i Aalborg ikke haft et kursus? Det har vi i hvert fald i min by, og det er unge, som har lært en masse om børn, gode legeideer, og alt om hvordan man passer små børn 

det ved jeg ikke om de har.. Ved ikke engang om der er en ungdomsskole her..

Er tilflytter nemlig, så ved ikke rigtig hvad der er af tilbud til de unge..

Anmeld

11. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

Også helt i orden - de får som regel lov til at hænge sedler op i børnehaver, vuggestuer and so on 

Anmeld

11. marts 2012

Fam. Madsen

An&Jo skriver:

her hvor jeg bor, der hænger der tit opslag i børnehaven om unge piger som gerne vil tjene lidt penge har du tjekket om der ikke gør det der i jeres instutition

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

her hvor jeg bor, der hænger der tit opslag i børnehaven om unge piger som gerne vil tjene lidt penge har du tjekket om der ikke gør det der i jeres instutition

vi har dagpleje og der hænger desværre ingenting jo..

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

nannafrederiksen skriver:

Også helt i orden - de får som regel lov til at hænge sedler op i børnehaver, vuggestuer and so on 

jaa, men vi har desværre dagpleje.. ville ønske vi havde vuggestue..

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Hæng en seddel op i den lokale Brugs

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Hæng en seddel op i den lokale Brugs

havde jeg tænkt på, men det skal jeg vel ikke gøre før jeg flytter??

Anmeld

11. marts 2012

hende-nanna

An&Jo skriver:

jaa, men vi har desværre dagpleje.. ville ønske vi havde vuggestue..

Ja, okay. Ellers så kig i den lokale Brugs eller noget lignende. Der hængte jeg i hvert fald sedler op da jeg søgte barnepigearbejde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.