hvordan finder jeg en barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

An&Jo

nannafrederiksen skriver:

Ja, okay. Ellers så kig i den lokale Brugs eller noget lignende. Der hængte jeg i hvert fald sedler op da jeg søgte barnepigearbejde :-)

jeg må kigge mig lidt omkring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Camulla

An&Jo skriver:

Jeg vil gerne ud og finde mig en ung pige, som kunne tage Johannes et par timer af gangen, et par gange om ugen, så jeg kunne komme ind og træne..

Hun skal faktisk bare lege med ham en times tid, og så lægge ham i seng, men derfor vil jeg gerne have en der ikke er alt for ung, jeg skal nemlig gerne kunne stole på hende..

Jeg tænker at finde en der bor i Aalborg, men samtidig tænker jeg at det måske var smart at vente til vi er flyttet, og så finde en der bor i Nørresundby, så der ikke er så langt for hende..

Hvad tænker i?? både af alder og løn, og hvordan man finder hende??

Jeg har samme problem... Ville også gerne have en barnepige, men skulle nok kun bruge hende 1 gang hver 2-3 måned og er det så åndssvagt? Så kender de jo ikke hinanden... Og gider en ung pige noget som er så sjældent?

Men hæng da en seddel op i det lokale supermarked...

Anmeld

11. marts 2012

Fam. Madsen

An&Jo skriver:

jaa, men vi har desværre dagpleje.. ville ønske vi havde vuggestue..

okay

men så tænkter jeg at hvis du nu finder en rigtig sød pige i ålborg så er der jo ikke langt til nørresundby fra ålborg det er jo bare lige over broen så tror gerne hun tager turen hvis i har det godt sammen

men hæng nogen seddeler op i de butikker omkring jer og nogen i nørresundby i det center de har

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Camulla skriver:

Jeg har samme problem... Ville også gerne have en barnepige, men skulle nok kun bruge hende 1 gang hver 2-3 måned og er det så åndssvagt? Så kender de jo ikke hinanden... Og gider en ung pige noget som er så sjældent?

Men hæng da en seddel op i det lokale supermarked...

jeg har selv været barnepige, men jeg fandt jobbet igennem min nabo, som jo så havde en søn og svigerdatter der godt kunne bruge en..

igennem dem fik jeg så flere jobs, men nej tvivler på at der er nogen der gider noget der er så sjældent..

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

okay

men så tænkter jeg at hvis du nu finder en rigtig sød pige i ålborg så er der jo ikke langt til nørresundby fra ålborg det er jo bare lige over broen så tror gerne hun tager turen hvis i har det godt sammen

men hæng nogen seddeler op i de butikker omkring jer og nogen i nørresundby i det center de har

det vil jeg gøre..

og nej der er jo ikke så langt, men det kommer jo os an på hvor i Aalborg man bor, og jeg har ingen bil, så har jo heller ikke mulighed for at hente hende eller køre hende tilbage hvis det er..

Anmeld

11. marts 2012

Fam. Madsen

An&Jo skriver:

det vil jeg gøre..

og nej der er jo ikke så langt, men det kommer jo os an på hvor i Aalborg man bor, og jeg har ingen bil, så har jo heller ikke mulighed for at hente hende eller køre hende tilbage hvis det er..

det er også rigtig men eller så er der jo busser som køre til nørresundby

hvis du finder en pige kan du jo fortælle du skal flytte til nørresundby også hørre om hun er villig til og tage turen der over

Anmeld

11. marts 2012

An&Jo

Fam. Madsen skriver:

det er også rigtig men eller så er der jo busser som køre til nørresundby

hvis du finder en pige kan du jo fortælle du skal flytte til nørresundby også hørre om hun er villig til og tage turen der over

det er selvfølgelig rigtigt..

Må finde ud af noget med nogle sedler

Anmeld

11. marts 2012

Anirak

Jeg ville sætte sedler op i butikker i nærheden af dig, når du er flyttet.

Denne side er også god, hvor du selv kan lave et opslag.
Jeg fandt f.eks. hende her fra Aalborg: http://www.ung-i-huset.dk/dk/nanny/22287/Default.aspx

Anmeld

11. marts 2012

Mira0911

babysitter.dk 

Anmeld

11. marts 2012

Jibbe

Altså jeg har verdens bedste barnepige. Hun bor i Aalborg - lige på den anden side af Nørresundbybroen. Og jeg kan jo høre hende om hun var frisk på lidt ekstra vagter. Hun passer min søn hver 2 weekend hver anden måned. Hun er 22 og elsker børn!! Hun er så god og rolig ogpligtopfyldende. Min søn elsker hende.
Jeg går også snart på barsel (om 2 måneder) og vil derfor ikke have så meget brug for hende mere.
(altså hun er min søster, men jeg har ingen og jeg mener ingen skrupler med at overlade min søn til hende i mange timer på en dag!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.