Mens. hvornår efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Tona

Ciss skriver:

Første gang 8 mndr, anden gang 8 uger.

Hvor vildt at der kan være sådan en forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Tona

StineW79 skriver:

Her var jeg så heldig at der næsten gik 15 mdr inden jeg fik min mens igen efter fødsel. Håber at være lige så heldig her anden gang, når den tid kommer! 

Vi brugte altid kondom, ture simpelhen ik tage nogen chancer på det punkt. Så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at tage en test, bare for at få ro i sindet! Vh stine

Nøj du var heldig

Anmeld

12. marts 2012

Ciss

Amandas-mor skriver:

Hvor vildt at der kan være sådan en forskel

Viser vel egentlig, at man absolut ikke kan vide det på forhånd eller regne med det.....

Anmeld

12. marts 2012

Tona

Ciss skriver:

Viser vel egentlig, at man absolut ikke kan vide det på forhånd eller regne med det.....

Ja det må man da sige...jeg ville faktisk have troet at den enkelte kvinde ville følge det samme mønster efter alle graviditeter  Men mindere self. at man fx ammede den  ene og ikke ammede den anden

Anmeld

12. marts 2012

Ciss

Amandas-mor skriver:

Ja det må man da sige...jeg ville faktisk have troet at den enkelte kvinde ville følge det samme mønster efter alle graviditeter  Men mindere self. at man fx ammede den  ene og ikke ammede den anden

Jeg havde samme ammemønster med dem begge. Ingen anelse, hvorfor der var den forskel. Lidt skuffet anden gang, at det kom tilbage så hurtigt....

Anmeld

12. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er først lige stoppet med at bløde efter fødslen, og det er snart 2 mdr siden nu  Venter stadig besøg af tante rød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.