Mens. hvornår efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Clisolka

Camulla skriver:

Ja, det kunne være at jeg skulle det... 

Der er godt nok stor forskel, hva? Hvis man læser Ditte Maries ovenover...

Ja, der er store forskelle hvornår kvinder får deres første mens efter fødslen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

L&V

Camulla skriver:

Det er jeg glad for at høre. Mener egentlig også at der gik ret længe med min store knægt, men kan virkelig ikke huske det... Men så er der jo stor chance for, at den bare lader vente på sig  

Jeg var os bare sygt nervøs men nu kommer og går det som det passer sig, så nu venter jeg bare på det bliver regelmæssigt

Anmeld

11. marts 2012

Frk.S

Camulla skriver:

Siger man det om amning?? Det har jeg aldrig hørt...

Og ja, jeg må måske hellere købe en - bare for at få ro i sindet  

Det er der nogen der tror.

Fordi amning KAN være med til at holde ægløsning tilbage. Men det er bestemt ikke en sikker metode.

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Camulla skriver:

Hej i stuen

Jeg har fået en lille søn mere, som bliver 2 måneder på torsdag. Efter fødslen blødte jeg i måske en lille måned og efter 6 uger havde vi sex en enkelt gang - har ikke haft det siden - og vi brugte desværre ikke beskyttelse  Jeg har stadig ikke fået min menstruation og frygter, at jeg måske kunne være blevet gravid igen (chancen er jo større lige efter fødsel, ik?)

Så mit spørgsmål til jer er: Hvor længe gik der efter jeres fødsel til jeres menstruation kom??

Mener jeg allerede fik det 4 mdr. efter fødslen

Anmeld

11. marts 2012

Månelys

Camulla skriver:

Hej i stuen

Jeg har fået en lille søn mere, som bliver 2 måneder på torsdag. Efter fødslen blødte jeg i måske en lille måned og efter 6 uger havde vi sex en enkelt gang - har ikke haft det siden - og vi brugte desværre ikke beskyttelse  Jeg har stadig ikke fået min menstruation og frygter, at jeg måske kunne være blevet gravid igen (chancen er jo større lige efter fødsel, ik?)

Så mit spørgsmål til jer er: Hvor længe gik der efter jeres fødsel til jeres menstruation kom??

Næsten 4 måneder.. Og så gik der 1½ måned før den kom 2. gang

Anmeld

11. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var jeg så heldig at der næsten gik 15 mdr inden jeg fik min mens igen efter fødsel. Håber at være lige så heldig her anden gang, når den tid kommer! 

Vi brugte altid kondom, ture simpelhen ik tage nogen chancer på det punkt. Så hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at tage en test, bare for at få ro i sindet! Vh stine

Anmeld

12. marts 2012

Ciss

Første gang 8 mndr, anden gang 8 uger.

Anmeld

12. marts 2012

Nettemor

8 mdr gik der her.

Anmeld

12. marts 2012

Julymama

Camulla skriver:

Hej i stuen

Fik det først efter 7 måneder

Anmeld

12. marts 2012

Tona

Camulla skriver:

Hej i stuen

Der gik 6 uger for mit vedkommende.

Men du behøver jo slet ikke være gravid, mange venter jo længe på første mens efter fødslen. Men jeg havde nok taget en test hvis det var mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.