skal jeg vælge Kobber eller hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Rikkeas

norenberg skriver:

Fik en hormon spiral for 14 dage siden og har blødt siden og kan forvente at måske gøre det i 3-6 mdr før den har sin rette virkning mee mindre blødninger....gider virkelig bare ikke bløde mere....

jeg blødte i ca 6 måneder efter min hormon spiral - og nu, 13 mdr efter jeg fik den, bløder jeg næsten aldrig, og det er fedt nok - men det medføre ofte svamp, fordi mit underliv nu er i ubalance og sjældent bliver renset ud, ved menses....

ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Muffin_girl

trunte24 skriver:

Jeg overvejer lige nu alternativer til p-pillerne da de giver mig nogle gener og så har jeg svært ved at huske dem hver dag.

Hvad er jeres erfaringer med kobberspiral og hormonspiral?

Umiddelbart hælder jeg mest selv til kobber pga af prisen og så tænker jeg at hormonspiral giver nogle af de samme gener som jeg får ved p-pillerne?!

Line

Jeg har en hormon spiral .. Jeg er glad for den.. Der var nogle gener i starten .. Men nu er jeg meget glad for den  

Anmeld

2. april 2012

Rikkeas

trunte24 skriver:

Jeg overvejer lige nu alternativer til p-pillerne da de giver mig nogle gener og så har jeg svært ved at huske dem hver dag.

Hvad er jeres erfaringer med kobberspiral og hormonspiral?

Umiddelbart hælder jeg mest selv til kobber pga af prisen og så tænker jeg at hormonspiral giver nogle af de samme gener som jeg får ved p-pillerne?!

Line

Jeg blødte i ca 6 måneder efter min hormon spiral - og nu, 13 mdr efter jeg fik den, bløder jeg næsten aldrig, og det er fedt nok - men det medføre ofte svamp, fordi mit underliv nu er i ubalance og sjældent bliver renset ud, ved menses....

ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.