hvordan kan man få sig selv til at sige sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Muffin_girl

Anette&Sophia skriver:

Jeg mødte igår en gammel kammerat, vi sad så og snakkede om hvordan det gik osv. jeg spurgte om han havde set min datter og viste ham et billede af hende, og så siger han fandme; "ej hvor er hun grim" ØH WHAT?! jeg blev helt mundlam.. 
senere siger han at han ikke kunne forestille sig mig som mor osv.
og så tænker jeg, hvordan fanden kan man få sig selv til at sige sådan noget?!  

WHAT ?! Så havde jeg nok lige fortalt ham en ting eller 2 !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

HeidiØ

Anette&Sophia skriver:

Jeg mødte igår en gammel kammerat, vi sad så og snakkede om hvordan det gik osv. jeg spurgte om han havde set min datter og viste ham et billede af hende, og så siger han fandme; "ej hvor er hun grim" ØH WHAT?! jeg blev helt mundlam.. 

What?! Kæft en idiot.. godt du skriver "gammel kammerat" .. øv for den lede, ham må du droppe! Det kan man virkelig ik tillade sig.

Og i øvrigt sys jeg virkelig du har et smukt barn! Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for at opmuntre!! Det mener jeg 

Anmeld

23. april 2012

Anette&Sophia

AalborgPigen skriver:

WHAT ?! Så havde jeg nok lige fortalt ham en ting eller 2 !! 

jeg fortryder også lidt at jeg blev så mundlam, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige :/

Anmeld

23. april 2012

Anette&Sophia

HeidiØ skriver:

What?! Kæft en idiot.. godt du skriver "gammel kammerat" .. øv for den lede, ham må du droppe! Det kan man virkelig ik tillade sig.

Og i øvrigt sys jeg virkelig du har et smukt barn! Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for at opmuntre!! Det mener jeg 

tusind tak :-) jeg synes også hun er super skøn :-)

Anmeld

23. april 2012

Muffin_girl

Anette&Sophia skriver:

jeg fortryder også lidt at jeg blev så mundlam, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige :/

Ja men det sker desværre også for mig i mange af de dumme situationer.. Det kan jo ske ! 

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Undskyld.... Mente han det?!?!?!?!?!?!?!? Hvad fanden bilder han sig ind. Ville blive dybt ulykkelig - og nok også begynde at tude - hvis en kammerat sagde at min datter var grim.

Anmeld

23. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
StephanieJ skriver:

Ikke for at lyde negativ eller noget som helst.

Men folk går meget op i at de hellere vil have en sandhed fremfor en løgn osv. osv. Men så ligeså snart det kommer til ens børn, så er en folks mening/hvad de syntes helt gal og så kan man ikke tillade sig det? Jeg forstår det ikke.

Har ingen børn endnu, men når jeg får det, vil jeg da 100% have folks ærlige mening istedet for "hvor er h*n kær og køn" som en eller anden medlidenheds bemærkning.
Ved ikke om jeg er den eneste der syntes det er underligt at ærligheden ikke er vigtig når det omhandler børn, men mere at det handler om at alle skal sige ens baby er den smukkeste

Jeg ville da undre mig hvis alle syntes at min baby (når den tid kommer) er en smuk en af slagsen osv. for alle har bare ikke samme smag/syn på skønhed

Det hører vel med til helt basal opdragelse, at man ikke uopfordret siger, andre mennesker er grimme - og da slet ikke til deres allernærmeste. Man siger jo heller ikke til en anden, at hendes mor, søster eller kæreste er grim...

Det står slet ikke til diskussion i mine øjne, at det er en umoden og taktløs bemærkning. Har du nogensinde fortalt andre, at du synes, de eller deres kære er grimme? 

Anmeld

23. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anette&Sophia skriver:

Er mundlam. Er der virkelige så hensynsløse og uforskammede mennesker. Puha, det er ikke en særlig sød kammerat.

Anmeld

6. maj 2012

Steph_Laurits

Mor og meget mere skriver:

Det hører vel med til helt basal opdragelse, at man ikke uopfordret siger, andre mennesker er grimme - og da slet ikke til deres allernærmeste. Man siger jo heller ikke til en anden, at hendes mor, søster eller kæreste er grim...

Det står slet ikke til diskussion i mine øjne, at det er en umoden og taktløs bemærkning. Har du nogensinde fortalt andre, at du synes, de eller deres kære er grimme? 

Har da selv fået det at vide om min familie bl.a., og føler mig ikke ramt - blot at folk er ærlige.
Og ja har også selv sagt min mening - dog ikke på en led måde med "HVOR ER DU/DE EGENTLIG GRIM/GRIMME".

Jeg siger tingene på en ordenlig måde - gider da ikke folk er så falske.

Men jo kan godt forstå at det nok rammer nogle mennesker, jeg er blot en af dem der ved at alle ikke syntes mine kommende børn eller hvad det måtte være er kønne - for det GØR alle bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.