hvordan kan man få sig selv til at sige sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Nanastep

Ej!
det kan man da ikke bare sige!

jeg syntes din datter ser helt fantastisk ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

what

var lige inde og kigge og hun er da smuk  og vildt kær...

du skal ikk ta dig af hva andre siger..

Anmeld

11. marts 2012

maryjane

Puha, sådan en røvsnaps! Fatter heller ikke man kan sige sådan! 

Anmeld

11. marts 2012

Anette&Sophia

Oliver&Troia <3 skriver:

what

var lige inde og kigge og hun er da smuk  og vildt kær...

du skal ikk ta dig af hva andre siger..

Tusind tak  
det rammer mig ikke som sådan, for jeg ved selv at hun er en lækkerbisken, og at jeg er en god mor. men på den anden side så rammer det da alligevel lidt.  

Anmeld

11. marts 2012

Anette&Sophia

Nanastep skriver:

Ej!
det kan man da ikke bare sige!

jeg syntes din datter ser helt fantastisk ud!

Tusind tak  

Anmeld

11. marts 2012

Frk.S

Ej, sikke da en klaphat.

Bliver helt sur på dine vegne - det siger man da bare ikke. Selvom du udemærket godt ved det ikke passer, så bliver man da ked af at få sådan en kommentar om sit dyrebareste.

Jeg måtte jo lige ind og lure. Og ja, du VED det jo godt selv, men hun er bestemt ikke grim. Hun er da tilmed vildt kær.

Jeg kan virkelig ikke se hvad der får ham til at sige sådan noget. Har det måske skidt med sig selv, og får det bedre af at nedgøre andre...? Han er i hvert fald en nar, og ikke værd at spilde tid på.

Anmeld

11. marts 2012

Steph_Laurits

Ikke for at lyde negativ eller noget som helst.

Men folk går meget op i at de hellere vil have en sandhed fremfor en løgn osv. osv. Men så ligeså snart det kommer til ens børn, så er en folks mening/hvad de syntes helt gal og så kan man ikke tillade sig det? Jeg forstår det ikke.

Har ingen børn endnu, men når jeg får det, vil jeg da 100% have folks ærlige mening istedet for "hvor er h*n kær og køn" som en eller anden medlidenheds bemærkning.
Ved ikke om jeg er den eneste der syntes det er underligt at ærligheden ikke er vigtig når det omhandler børn, men mere at det handler om at alle skal sige ens baby er den smukkeste

Jeg ville da undre mig hvis alle syntes at min baby (når den tid kommer) er en smuk en af slagsen osv. for alle har bare ikke samme smag/syn på skønhed

Anmeld

11. marts 2012

Clisolka

Sikke da en ******* 

Er han mon en af de typer der taler før han tænker? Lad være med at tage dig noget af den kommentar, for du ved hun er en lille lækkerbisken 

Anmeld

11. marts 2012

Anette&Sophia

Babymor2010 skriver:

Sikke da en ******* 

Er han mon en af de typer der taler før han tænker? Lad være med at tage dig noget af den kommentar, for du ved hun er en lille lækkerbisken 

det tror jeg han er  
og det er hun ihvert fald  

Anmeld

22. april 2012

Ilya

Har han nogensinde haft et crush på dig? Følt ugengældt kærlighed til dig? Eller har I engang haft et opgør, som han evt. stadig kan gå og ruge over?

For det dér lyder ærlig talt "bare" som gennemført bitterhed rettet mod dig som person, som intet har med din baby at gøre. Især den der kommentar med at han ikke kan forestille sig dig som mor, lyder udelukkende som en umoden stikpille rettet mod dig i bitterhed over ét eller andet.

Ligegyldigt hvordan det hænger sammen, er han sq da for dum og kun til at trække på skuldrene over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.