hvordan kan man få sig selv til at sige sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anette&Sophia

Jeg mødte igår en gammel kammerat, vi sad så og snakkede om hvordan det gik osv. jeg spurgte om han havde set min datter og viste ham et billede af hende, og så siger han fandme; "ej hvor er hun grim" ØH WHAT?! jeg blev helt mundlam.. 
senere siger han at han ikke kunne forestille sig mig som mor osv.
og så tænker jeg, hvordan fanden kan man få sig selv til at sige sådan noget?!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Anette&Sophia skriver:

Jeg mødte igår en gammel kammerat, vi sad så og snakkede om hvordan det gik osv. jeg spurgte om han havde set min datter og viste ham et billede af hende, og så siger han fandme; "ej hvor er hun grim" ØH WHAT?! jeg blev helt mundlam.. 

Har ingen ide. Men har selv været ude for det der med at blive kritiseret af en gammel ven.. Med alt muligt.. 

Men synes bare det er sådan noget man holder for sig selv 

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Wow . Det er lige så jeg bliver helt mund lam nu .
Aner slet ikk hvad jeg skal sige .

Han er da en idiot i mine øre .

Anmeld

11. marts 2012

TNBC

Anette&Sophia skriver:

SIkke en idiot. 

jeg ved ikke hvad der får ham til at sige sådan noget, men jeg havde været ligeglad. Han er bare en idiot...Du ved at dit datter ik er grim, og andre har vel også sagt det, så glem ham. 

men jeg ved at sådan en kommentar gør ondt.

Anmeld

11. marts 2012

Phoenix

Han må da være social handicappet, når han lukker sådan en kommentar ud. Hvor fornærmende og ufølsomt af ham. Det kan han sgu ikke være bekendt 

Anmeld

11. marts 2012

Anette&Sophia

Phoenix skriver:

Han må da være social handicappet, når han lukker sådan en kommentar ud. Hvor fornærmende og ufølsomt af ham. Det kan han sgu ikke være bekendt 

enig! 
og et eller andet sted så burde han gå til lægen, for han må da virkelig have ondt i røven!  

Anmeld

11. marts 2012

Laulund87

Sikke da en kæmpe idiot! Ham skal du vist bare smide ud til højre.

Anmeld

11. marts 2012

TeamRocket

Det var ikke pænt sagt. Måske er han en af de typer der godt kan lide at snakke ned til andre fordi han selv er en smule sølle og godt selv ved det ?

Vi har en onkel i familien som altid snakker lige ud af posen (han gør det ikke for at være ond, han er bare lidt speciel ) Han sagde om min søsters datter at hun var meget lidt køn.. Øhh, ja, det skal man så helst ikke sige til den nyfødtes mor!

Anmeld

11. marts 2012

Carl-Emil's mor

Anette&Sophia skriver:

Altså han må jo tydeligvis mangle nogle sociale kompetencer... Men endvidere kan jeg godt følge ham, synes mange børn er grimme ( dermed ikke sagt dit er de for har ikke set dit barn) og hvis man ikke har kompetencerne i orden tror jeg sku ikke man forstår hvad sådan ord betyder .. Men hop op og fald ned på.. Havde en kammerat der sagde " det er helt underligt at du skal have et barn det passer ikke til din krop " kiggede ham lige i øjnene og sagde " du er bare skide misundelig over det ikke er dig der skal leve af mine bryster" så grinede han ogaå sluttede den der

Anmeld

11. marts 2012

chael

Hvis man ikke er særligt moden.

Men ellers fatter jeg det heller ikke.

Men mange af dem hvor børn dem intet siger, syntes alle børn er grimme. men derfor behøver man ikke sige det højt. For det såre jo

Jeg er sikker på din datter er smuk med smuk på

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.