Hvornår blev tiden jeres egen igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Clisolka

Hmm... Jeg syntes det blev bedre da Isabella startede i vuggestue - og dog ikke... Jo, jeg havde tid til mig selv, da hun først startede, men det er i hvert fald ikke blevet bedre efter jeg startede på arbejde igen efter barslen. 

Jeg har 4 timers transport dagligt, så jeg føler slet ikke jeg når noget i hverdagene. Når jeg kommer hjem er det spisetid, så er det badtid for Isabella, og derefter sengetid. 

Hun bliver lagt mellem 18-19 - alt efter hvor træt hun er og derefter kan jeg slappe af  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Koen.

Jeg synes det er lettere NU med at kunne tage hende med i ting ovs. Støvsuger jeg gør hun os (hun har en af legetøj) maler jeg som er noget jeg elsker ja så gør hun os

Hun bliver 2 år om præcis 1 måned

Anmeld

11. marts 2012

FruK

Amandas-mor skriver:

Jeg syntes det lettede da Amanda kom i dp, forstået på den måde at så havde jeg noget tid til mig selv om mine projekter, og kan gå og glæde mig til hun kommer hjem igen  

Meget godt - hvis man så ikke skal på arbejde, altså...
Hvis man starter arbejde samtidig med at barnet starter i pasning, så bliver der ikke meget mere tid - tværtimod.

TS;
Hvorfor kan du ikke gøre det samme, som din kæreste?

Hvorfor kan du ikke sige "Nu tager jeg lige hen og træner et par timer, så må du tage dig af barnet imens"?

Eller "I aften skal jeg lige ind og have en kop kaffe med en veninde, så du må putte i dag"?

Har du prøvet?

Anmeld

11. marts 2012

LR85

Den lykkelige skriver:

Ja bliver den vel aldrig helt som forældre, som man havde den før i tiden.. 
Jeg synes bare det er vildt hårdt for tiden at jeg bare ikke når noget som helst af hvad jeg synes er hyggelig, hvad jeg synes er sjovt, vigtigt osv..
Før var jeg en rigtig aktiv person.. havde altid masser bolde i luften og projekter i huset osv.. elsker holde haven pæn og lave ting i den.. men synes det så svært nu hvor vejret også bliver bedre at jeg bare er klistret til gulvet for at lege med min datter.. Hun er lige blevet et år..
Måske synes jeg også det er så hårdt fordi hun bare er sååå mor syg.. jeg når bare INTET på en dag
Hvornår bliver det bedre med både mor sygen og at man får mere luft og tid til de ting man gerne vil...

Kan godt forstå dig og huske det. Er du god til a komme ud med veninder og sådan? 

Var du startet arbejde? Det synes jeg hjalp rigtig meget, nyder a komme ud og få bolde i luften og have noget tid uden barn. Hvis det er muligt mødes med en veninde efter arbejde eller lign. 

Jeg sys det begyndt a hjælpe her ved halvandet-to års alderen hvor de begynder a kunne rigtig meget selv

Anmeld

11. marts 2012

Kloster

Hej.

Vi mærkede nok "friheden" mere, da vores den mindst blev 6-7 år. Vi har børn på snart 8, 12 og 14 år, så de kan sagtens være alene hjemme, hvis jeg skal i brugsen, træne, gå en tur med hunden ell løbe en tur.

Men for os, var den mindst 6-7 år, før vi fik mere frihed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.