wamse skriver:
Jeg delte videoen på min fb-side, og føler på ingen måde at jeg er hoppet i noget som helst 
Vi vil jo kunne diskutere herfra og til helvede fryser over, om den reelle baggrund for videoen, og mon vi nogensinde bliver enige, og mon vi nogensinde vil kunne finde den rigtige grund til videoen.
Hånden på hjertet, så er målet for mig, at ingen børn burde være angste for at blive bortført i deres søvn, og blive tvunget til frygtelige ting. Hvis vi begynder at se efter skjulte motiver osv. så taber vi en masse skæbner, som vi har viden om bliver bortført, og tvungen til grimme ting.
Jeg lader politikerne om politik, og jeg spreder det budskab der ikke må forsvinde - lad børn være i fred
Det er også helt rigtigt, at det er synd for disse børn. Men kan vi forudsige konsekvenserne, hvis der bliver startet en krig op i landet? Det vil jo også gå ind og påvirke en masse uskyldige mennesker og børn og sætte dem i en decideret fare. Det etiske spørgsmål omkring det, er ret komplekst. Og specielt når man tænker på, at vi hver dag (ved at købe de ting, vi gør), støtter op omkring f.eks. børnearbejde - hvilket på sin vis er lige så slemt. Der er millioner af børn verden over, der lider, og meget af fokuset bliver også fjernet fra dem, når vi pludselig hører så meget om en relativt lille gruppe af børn, som også bliver behandlet meget meget dårligt.
Anmeld