Vigtigt argumentet mod KONY 2012!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Sandko

I koelvandet paa den hype der er kommet omkring KONY 2012 videoen, er der her et ganske glimrende argument for ikke at stoette det. Ret tankevaekkende! Saa hvis I havde 30 min til at se KONY videoen, saa tag og brug 13 minutter paa at se den her.

I 2011 fandt man ud af, at Uganda har en masse olie. Dvs. USA har en meget god grund til at sende soldater ind i landet. Maaske de bare mangler stoette fra folket og dermed en god undskyldning for at goere det med hjaelp fra godtroende mennesker.  Dette kommer videoen blandt andet ind paa...

Se den og spred den, hvis I finder det trovaerdigt!

http://www.youtube.com/watch?v=9vuzTS-VIig&feature=g-all-u&context=G240a443FAAAAAAAAQAA

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kay

og til os der ikke aner hvad KONY er???

Anmeld

11. marts 2012

Sandko

Kay skriver:

WOW! Troede ikke, det var muligt overhovedet endnu at have undgaaet den  hehe. 

Kony 2012 er en video, som er blevet spredt rundt omkring paa nettet med lynets hast. Det er en militaerbevaegele(LRA), der kidnapper boern og goer dem til soldater samt en masse andre forfaerdelige ting. Selve denne mand, bevaegelse og deres handlinger er sande nok, men dog ikke i saa stort omfang, som der bliver fortalt i videoen.

Filmen har vaekket en masse opsigt, og der er folk, der er meget mistroiske over for den.

Det kunne godt tyde paa, at videoen er en god omgang propaganda fra USAs side, saa de kan faa opbakning fra den godtroende befolkning til at sende soldater ind i landet og starte krig. Det lyder maaske som et vildt postulat, men det er bestemt vaerd at tage op til overvejelse.

Jeg haaber, du blev lidt klogere paa det 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Sandko skriver:

WOW! Troede ikke, det var muligt overhovedet endnu at have undgaaet den  hehe. 

Kony 2012 er en video, som er blevet spredt rundt omkring paa nettet med lynets hast. Det er en militaerbevaegele(LRA), der kidnapper boern og goer dem til soldater samt en masse andre forfaerdelige ting. Selve denne mand, bevaegelse og deres handlinger er sande nok, men dog ikke i saa stort omfang, som der bliver fortalt i videoen.

Filmen har vaekket en masse opsigt, og der er folk, der er meget mistroiske over for den.

Det kunne godt tyde paa, at videoen er en god omgang propaganda fra USAs side, saa de kan faa opbakning fra den godtroende befolkning til at sende soldater ind i landet og starte krig. Det lyder maaske som et vildt postulat, men det er bestemt vaerd at tage op til overvejelse.

Jeg haaber, du blev lidt klogere paa det 

ik meget... men nu ved jeg da lidt...

ingen af os her hjemme har hørt om det... selvom vi er på nettet hver dag...

Anmeld

11. marts 2012

Sandko

Kay skriver:

Mystisk! Jeg tror, der har været 3-4 debatter om det alene herinde på baby  Nå, men skidt på det. Nu ved du, at der måske er en bagside af det, hvis du skulle støde på det 

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Sandko skriver:

Mystisk! Jeg tror, der har været 3-4 debatter om det alene herinde på baby  Nå, men skidt på det. Nu ved du, at der måske er en bagside af det, hvis du skulle støde på det 

altid dejligt at vide der er en bagside tror min koncentration har været meget på baby og bryllup når jeg har siddet her inde... så hvis de tråde ik lige har ligget på forsiden mens jeg har været på så er det ikke noget jeg har kigget efter

Anmeld

11. marts 2012

Steph_Laurits

Kay skriver:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc

Anmeld

11. marts 2012

Maja_4000

Kay skriver:

Bare rolig .. Jeg havde heller ikke hørt om det

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Maja_4000 skriver:

Bare rolig .. Jeg havde heller ikke hørt om det

godt... følte mig pludselig så alene

Anmeld

11. marts 2012

Mutti2B

Kay skriver:

Det er skam også gået min næse forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.