Sandko skriver:
Det har du helt ret i, men hvis sagen bliver brugt til, på ligitim vis, at skabe en krig udelukkende for at udvinde olie fra et fattigt land, så er moralen bag måske ikke helt i top. Så kan man jo stille sig selv spørgsmålet, hvad det er man egentlig støtter, når man vælger at sprede videoen. Jeg faldt selv i med begge ben, for selve videoen ser i sig selv temmelig harmløs ud. Det er stof til eftertanke, at verdens befolkning muligvis bliver manipuleret på denne måde, for at støtte op om en helt anden ting - nemlig krigsførelse og militær. En krig ville betyde, at flere uskyldige ville lide under det. Hvis folk vidste, at det er det, der måske er hensigten bag, så ville vi nok være en smule mere betænksomme ved at klikke på "del link".
Men ja, jeg er helt enig. Han er en ond mand, men andre velsete organisationer kæmper også for at få ham af magten, og det var måske dem, man skulle støtte i stedet for 
Jeg delte videoen på min fb-side, og føler på ingen måde at jeg er hoppet i noget som helst

Vi vil jo kunne diskutere herfra og til helvede fryser over, om den reelle baggrund for videoen, og mon vi nogensinde bliver enige, og mon vi nogensinde vil kunne finde den rigtige grund til videoen.
Hånden på hjertet, så er målet for mig, at ingen børn burde være angste for at blive bortført i deres søvn, og blive tvunget til frygtelige ting. Hvis vi begynder at se efter skjulte motiver osv. så taber vi en masse skæbner, som vi har viden om bliver bortført, og tvungen til grimme ting.
Jeg lader politikerne om politik, og jeg spreder det budskab der ikke må forsvinde - lad børn være i fred