Hjælp miiiiig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Ciss

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Jeg har brug for jeres meninger nu! Da jeg står og venter en lille pige, lige om mindre en to måneder, vil jeg gerne frem til et navn. Selvfølgelig kan jeg skifte mening når hun ligger i mine arme, men lige nu vil jeg gerne ha' noget og gå ud fra! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

- Hvis i SKULLE vælge en af navnene, hvad vil i så vælge? I må meget gerne komme med nogle gode sammensætninger, eller mellemnavne, det skal bare indeholde mindst ét af de overstående navne!  Kom med gode idéer tøser! jeg har brug for jer! 

På din liste er Flora min klare favorit!

Det er ikke ofte, man hører det navn, synes jeg, samtidig som det er smukt og lidt poetisk.

Sammensætningsforslag:

Flora Viola

Flora My

Flora Elina

Flora Odette

Flora Alette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Pigent

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Jeg har brug for jeres meninger nu! Da jeg står og venter en lille pige, lige om mindre en to måneder, vil jeg gerne frem til et navn. Selvfølgelig kan jeg skifte mening når hun ligger i mine arme, men lige nu vil jeg gerne ha' noget og gå ud fra! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

- Hvis i SKULLE vælge en af navnene, hvad vil i så vælge? I må meget gerne komme med nogle gode sammensætninger, eller mellemnavne, det skal bare indeholde mindst ét af de overstående navne!  Kom med gode idéer tøser! jeg har brug for jer! 

Jeg kan bedst lide Viola og Mynthe. Flora er okay og My er jeg ikke vild med.

Kommer lige med nogle forslag 
Mynthe Viola/Viola Mynthe (Ved ikke om det bliver for sødt?)
Mynthe Karoline
Mynthe Rebekka
Mynthe Fransiska
Mynthe Mathilde
Bella Mynthe 
Celina Mynthe
Astrid Mynthe  

Viola Karoline
Viola Sophie 
Viola Michelle 
Viola Isabella/Isabelle (Udtales ligesom Isabel)
Emma Viola
Aya Viola
Bella Viola

Flora Marie
Flora Fransiska
Flora Frederikke
Flora Cirkeline
Signe Flora
Anna Flora
Sofie Flora

Mille/Milla My 
Maya/Maja My
Olivia My
Lilje My 

Anmeld

11. marts 2012

Darling<3

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

Læste i en graviditets bog forleden at piger gerne må hedde -------
Viggoline

Kan ikke få navnet ud af hovedet da jeg synes det er såååå sødt, men vores datter kommer dog ikke selv til at hedde det da vi har andre navne

Anmeld

11. marts 2012

Mutti2B

Maja84 skriver:

Viola er klart favorit, er ikke rigtig til de andre navne

Elsker navnet Viola. Det var også på min pigeliste

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg er mest til
Mynthe .
Eller
Vilma
Silje
Miley

Var lige hvad jeg havde .

Jeg selv kan rigtig godt li navne som slutter på a .

Så som emilia , cecilia , silja ,

Anmeld

11. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

11. marts 2012

Fanny Holbech

De er alle 4 rigtig søde navne, og har også været på min liste over pigenavne før jeg vidste at jeg ventede en dreng. 

Af de 4 kan jeg bedst lide My

Ellers er min personlige favorit Gry

Anmeld

11. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

Helt klart My. Simpel og bare sååå sødt. Jeg er vild med navnet.

Ellers Viola

Anmeld

11. marts 2012

Lunae

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

Alle fire navne er skønne og kunne finde på at vælge dem alle sammen, hvis jeg får en pige mere! Har en lille Camille nu

Jeg ville nok vælge Mynthe, men synes virkelig også at viola og flora er flotte! My er smukt, men ville bruge det med et andet navn!

Anmeld

11. marts 2012

Saram

Filuca skriver:

Jeg synes Mynte My er et rigtig sødt navn

Skulle liige præcis til at skrive det samme !

Mynte My er super sødt ! 

(Og så er dit brugernavn herinde det samme som min datter hedder.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.