Hjælp miiiiig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

UngMor17

Maja84 skriver:

Viola er klart favorit, er ikke rigtig til de andre navne

Okay, Viola er også lidt min favorit, for det er det navn der faldt i mine tanker fra start af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

UngMor20 skriver:

Ja, jeg synes også My er så fantastisk og sødt, men også meget kort, derfor vil jeg rigtig gerne have nogle mellemnavne også. Viola var min allerførste tanke, dengang testen var positiv, så der er lidt over det navn. Mynte har jeg hørt en masse negative meninger om, og er derfor kommet lidt i tvivl selv. 

Ja det tænkte jeg også Jeg overvejede Nikoline My - selvom jeg ikke synes det klinger specielt hehe. (Nikoline efter min oldemor, og My fordi det er flot! .)

Jeg tror bare lige man skal vænne sig til det! Jeg kan godt forstå i bliver i tvivl, men i sidste ende er det jer der skal kunne lide det

Anmeld

10. marts 2012

JH12

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Jeg har brug for jeres meninger nu! Da jeg står og venter en lille pige, lige om mindre en to måneder, vil jeg gerne frem til et navn. Selvfølgelig kan jeg skifte mening når hun ligger i mine arme, men lige nu vil jeg gerne ha' noget og gå ud fra! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

- Hvis i SKULLE vælge en af navnene, hvad vil i så vælge? I må meget gerne komme med nogle gode sammensætninger, eller mellemnavne, det skal bare indeholde mindst ét af de overstående navne!  Kom med gode idéer tøser! jeg har brug for jer! 

Jeg synes godt om navnene .. Begge navne lyder som en sød lille artig pige

• Flora
  • My 

Anmeld

10. marts 2012

Billemyre

UngMor20 skriver:

Også et super dejligt navn! tak for det til jer to 

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Katte87 skriver:

Ja det tænkte jeg også Jeg overvejede Nikoline My - selvom jeg ikke synes det klinger specielt hehe. (Nikoline efter min oldemor, og My fordi det er flot! .)

Jeg tror bare lige man skal vænne sig til det! Jeg kan godt forstå i bliver i tvivl, men i sidste ende er det jer der skal kunne lide det

Ja det er også ret sødt, og efter min mening kan man jo næsten sætte lige hvad man vil, sammen! Men da jeg har en veninde, ved navn Nikoline, vil jeg helst ikke blande de to ting sammen, da hun og jeg er tætte   Ja, du har ret i det er vores beslutning, men det er jo altid dejligt at hører andre's meninger om mine ''udvalgte'' navne.

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Joyce1986 skriver:

Jeg synes godt om navnene .. Begge navne lyder som en sød lille artig pige

• Flora
  • My 

Ja ikke? Det tænker jeg nemlig også. Er mest til de ''nuttede'' navne, men samtidig også specielle! 

Anmeld

11. marts 2012

Ka+Ma=Be

UngMor20 skriver:

Ja det er også ret sødt, og efter min mening kan man jo næsten sætte lige hvad man vil, sammen! Men da jeg har en veninde, ved navn Nikoline, vil jeg helst ikke blande de to ting sammen, da hun og jeg er tætte   Ja, du har ret i det er vores beslutning, men det er jo altid dejligt at hører andre's meninger om mine ''udvalgte'' navne.

Ja selvfølgelig!  

Anmeld

11. marts 2012

N&N

Milla My

My Viola

Ea My

Viola Marie

Anmeld

11. marts 2012

Nettemor

Maja84 skriver:

Viola er klart favorit, er ikke rigtig til de andre navne

Lige mine ord

Anmeld

11. marts 2012

Camillee

My viola?
... Vi venter en lille pige her til April som skal hedde Mynthe <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.