Hjælp miiiiig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.609 visninger
31 svar
0 synes godt om
10. marts 2012

UngMor17

Hej alle skønne kvinder! 

Jeg har brug for jeres meninger nu! Da jeg står og venter en lille pige, lige om mindre en to måneder, vil jeg gerne frem til et navn. Selvfølgelig kan jeg skifte mening når hun ligger i mine arme, men lige nu vil jeg gerne ha' noget og gå ud fra! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

- Hvis i SKULLE vælge en af navnene, hvad vil i så vælge? I må meget gerne komme med nogle gode sammensætninger, eller mellemnavne, det skal bare indeholde mindst ét af de overstående navne!  Kom med gode idéer tøser! jeg har brug for jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Filuca

Jeg synes Mynte My er et rigtig sødt navn

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Filuca skriver:

Jeg synes Mynte My er et rigtig sødt navn

Ja det er det bestemt også! Super sødt, har selv leget lidt med tanken om de to navne.  Men er stadig i tænkeboks, så det er jo dejligt med andre's meninger, så tak for det! Sig ENDELIG til hvis du kommer på mere! 

Anmeld

10. marts 2012

Filuca

UngMor20 skriver:

Ja det er det bestemt også! Super sødt, har selv leget lidt med tanken om de to navne.  Men er stadig i tænkeboks, så det er jo dejligt med andre's meninger, så tak for det! Sig ENDELIG til hvis du kommer på mere! 

Selv er jeg ret vild med navnet Vilma Det involverer godt nok ikke nogle af de navne, du har nævnt, men synes det er total sødt

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Filuca skriver:

Selv er jeg ret vild med navnet Vilma Det involverer godt nok ikke nogle af de navne, du har nævnt, men synes det er total sødt

Det navn havde jeg slet ikke tænkt på, da det nok er specielt. Faktisk ret sødt! Hm, det må jeg da lige ha' med i mine overvejelser! 

Anmeld

10. marts 2012

Ka+Ma=Be

UngMor20 skriver:

Hej alle skønne kvinder! 

Jeg har brug for jeres meninger nu! Da jeg står og venter en lille pige, lige om mindre en to måneder, vil jeg gerne frem til et navn. Selvfølgelig kan jeg skifte mening når hun ligger i mine arme, men lige nu vil jeg gerne ha' noget og gå ud fra! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

- Hvis i SKULLE vælge en af navnene, hvad vil i så vælge? I må meget gerne komme med nogle gode sammensætninger, eller mellemnavne, det skal bare indeholde mindst ét af de overstående navne!  Kom med gode idéer tøser! jeg har brug for jer! 

Jeg ELSKER My! Det ville jeg så gerne kalde en pige, hvis jeg fik en, men kæresten sagde nej!  

Derudover synes jeg at Viola er et rigtig flot navn Mynte kunne jeg ikke lide i starten, men er begyndt at vænne mig til det 

Anmeld

10. marts 2012

Billemyre

Min mand og jeg siger My 

Anmeld

10. marts 2012

Kløver

UngMor20 skriver:

VVIVInVIVHej alle skønne kvinder! 

Hvad synes i om navnene: 

Viola

Mynte

Flora

My 

Viola er klart favorit, er ikke rigtig til de andre navne

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Katte87 skriver:

Jeg ELSKER My! Det ville jeg så gerne kalde en pige, hvis jeg fik en, men kæresten sagde nej!  

Derudover synes jeg at Viola er et rigtig flot navn Mynte kunne jeg ikke lide i starten, men er begyndt at vænne mig til det 

Ja, jeg synes også My er så fantastisk og sødt, men også meget kort, derfor vil jeg rigtig gerne have nogle mellemnavne også. Viola var min allerførste tanke, dengang testen var positiv, så der er lidt over det navn. Mynte har jeg hørt en masse negative meninger om, og er derfor kommet lidt i tvivl selv. 

Anmeld

10. marts 2012

UngMor17

Billemyre skriver:

Min mand og jeg siger My 

Også et super dejligt navn! tak for det til jer to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.