Vil du bruge det, fordi der er moderne?
hehe.
Ej, spøg til side - hvis du orker det, jamen så vil jeg da klart synes, at du skal kaste dig ud i det
Selvom bleerne i dag er blevet rigtig gode (og flere mærket med både asta-allergi og svanemærket) , så er stofbleer stadig det bedste for baby.
Jeg ville personligt slet slet ikke kunne overskue det!
Slet ikke med de mange mange bleer man skifter om dagen, især i starten. (her tænker jeg specielt på lortebleerne)
Men jeg tror det er som så mange andre ting - når først man har nogle vaner og nogle rutiner, så går det hele nemt nok
Hahaha, ja det skulle man tro
Jeg er dog ikke en der plejer at hoppe på modevognen, så nej det er det slet ikke. Jeg har altid tænkt at stofbleer var noget besværligt lort, som jeg hvert fald ikke ville befatte mig med. Men nu har jeg set at der findes faktist mange moderne varianter af slagsen, så det ser lidt mindre besværligt ud (det aner jeg dog ikke om det er).
Grunden til at jeg er begyndt at fifle med tanken er, at nu bor jeg under ret usædvanlige/unikke forhold. Jeg kan ikke komme til nogle butikker at købe bleer, jeg kan bestille dem 2 gange om ugen, men hvis vejr og vind ikke tillader det, ja så ingen bleer. Det problem kan dog løses ved at købe rigeligt ind, og altid have et stort reservelager. Det andet er, at vi selv må skaffe os af med vores skrald, og da bleer ikke brænder noget særligt, så må vi smide dem i havet efter brug, ellers ligger de og flyder rundt
Det er jo ikke godt for naturen, men der har vi ikke noget valg, så det er den største grund til at jeg tænker på stofbleer. Et plus er så at det er (efter sigende) sundere for baby. Tid har jeg rigeligt af, jeg har ingen børn i forvejen, og når jeg får baby, så er jeg hjemmegående husmor
Anmeld