Katte87 skriver:
Undskyld, hvis jeg lyder meget overrasket, men hvor fanden bor du henne?
Det lyder i hvert fald ikke som Danmark!
hehe
Mener du det seriøst, med at smide bleerne i havet?
For så kan jeg da godt forstå dine overvejelser!
hehe.
Og hvis det er så besværligt, så kunne det godt være, at stofbleer ikke var til mere besvær (tvært imod måske?!) Men ja, det er jo bare om at få en teknik, og så få sådan nogle "bukser" til at holde på stofbleen.
Og så ellers vaske, vaske, vaske 
Hehe, nej det er en ret normal reaktion når jeg fortæller folk hvor vi bor
Jeg bor på Færøerne, men selv for færøiske forhold, bor vi meget udsædvanligt. Jeg bor på en lille ø, der drives som en stor bondegård. Vi er kun 6 folk, mig og min mand og hans søster med fam. Den eneste måde vi kan komme til hovedstadsområdet er med helikopter, så man kan sige at vi bor ret isoleret 
Så ja jeg mener det med bleerne, det er for dyrt og besværligt for landet at skulle fragte vores skrald, så vi brænder selv det skald vi har. Af erfaring ved vi at bleer ikke brænder, så det er lidt træls.
Derfor er jeg begyndt at overveje sagen med stofbleer. Det besværligste ved den sag (af det lille jeg ved) er så åbenbart at finde den rette slags. Er ret sikker på at de (modernede udgaver) ikke skaffes på Færøerne, så jeg må købe over nettet. Jeg skal dog til DK om ca 2 uger, så der måske jeg kan købe nogle forskellige at prøve med!
Anmeld